کرونا همچنان از خوزستانی ها قربانی می گیرد؛

آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا استان خوزستان تا ۸ خرداد ۹۹/ثبت رکوردهای جدید در استان

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۷۸۹۶
آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا استان خوزستان تا ۸ خرداد ۹۹/ثبت رکوردهای جدید در استان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۵۸۰ مورد ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۱۲۷۸۸ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز پنج شنبه ۸ خرداد ماه ۹۹ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش های ادامه دار و شبانه روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، از دیروز تا امروز(۷ لغایت ۸ خرداد) تعداد ۵۸۰ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه با احتساب این موارد شمار مبتلایان خوزستان به ۱۲ هزار و ۷۸۸ مورد افزایش یافت، افزود: بر این اساس، از مجموع ۵۸۰ مورد جدید، ۴۵۶ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۲۴ بیمار نیز بستری شدند که نشان می دهد، با گسترش نظام غربالگری، بیش از ۷۵ درصد بیماران در مراحل اولیه شناسایی می شوند.

احسان پور با ابراز تاسف از فوت ۱۶ مورد جدید ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان، بیان کرد: در مجموع شمار متوفیان ناشی از این بیماری به ۵۱۴ مورد افزایش یافته است.

او با اشاره به رشد جمعیت بهبود یافتگان و ترخیص شده ها به ۱۱ هزار و ۴۵۲ نفر، اضافه کرد: در حال حاضر ۸۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان افزود: با توجه به اعلام بازگشایی ادارات و فعالیت اصناف کم خطر، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری، همچنان مورد تاکید است و تنها راه ریشه کنی این بیماری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۱۲۲۰۸ بیمار، بهبود یافته و ترخیص شدگان ۱۰۸۶۴ نفر، بستری شدگان ۸۶۴ بیمار و فوت شدگان ۴۹۸ مورد اعلام شده بود.(جزییات)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز