آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا استان خوزستان تا ۱۲ خرداد ۹۹/روند همچنان صعودی است

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۹۷۸۹
آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا استان خوزستان تا ۱۲ خرداد ۹۹/روند همچنان صعودی است
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۶۸۳ مورد ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۱۵۳۳۰ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه ۹۹ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در خوزستان و افزایش مراکز نمونه در شهرهای بزرگ، از دیروز تا امروز(۱۱ لغایت ۱۲خرداد) تعداد ۶۸۳ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در استان شناسایی شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه با احتساب این موارد شمار مبتلایان خوزستان به ۱۵ هزار و ۳۳۰ مورد افزایش یافت، افزود: بر این اساس، از مجموع ۶۸۳ مورد جدید، ۵۲۷ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۵۶ بیمار نیز بستری شدند.

احسان پور با ابراز تاسف از فوت ۱۴ مورد جدید ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان، بیان کرد: در مجموع شمار متوفیان ناشی از این بیماری به ۵۷۹ مورد افزایش یافته است.

او با اشاره به رشد جمعیت بهبود یافتگان و ترخیص شده ها به ۱۳ هزار و ۹۴۱ نفر، اضافه کرد: در حال حاضر ۸۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به اجرای پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هر گونه تجمع، به منظور کاهش خطر ابتلا به این بیماری، مورد تاکید جدی است و انتظار می رود که با توجه به شرایط استان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۱۴۶۴۷ بیمار، بهبود یافته و ترخیص شدگان ۱۳۲۹۴ نفر، بستری شدگان ۷۸۸ بیمار و فوت شدگان ۵۶۵ مورد اعلام شده بود.(جزییات)

اطلاعات تفکیکی ابتلا شهرستان ها تا ساعتی دیگر اعلام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز