آبادان در صدر ابتلا؛

آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۱۹ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها/فوتی ها سه رقمی شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۲۴۲۵
آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۱۹ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها/فوتی ها سه رقمی شد
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۱۲۳ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۲۳۴۳ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه ۹۹ در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۳ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این تعداد شامل ۷۵ بیمار از آبادان، ۳۱ بیمار از خرمشهر و ۱۷ بیمار نیز از شادگان می شود.

او گفت: از این تعداد ۹۳ بیمار(آبادان ۵۰ نفر، خرمشهر ۲۷ نفر و شادگان نیز ۱۶ نفر) به صورت سرپایی تشخیص داده شده اند که یا در منزل قرنطینه و تحت مداوای کادر درمان قرار گرفتند و یا در مرکز نفس تحت مراقبت هستند و ۳۰ بیمار شامل ۲۵ بیمار از آبادان، ۴ بیمار از خرمشهر و یک بیمار از شادگان نیز بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به دو هزار و ۳۴۳ مورد رسیده(یک هزار و ۴۸۱ مورد سرپایی) که به تفکیک در آبادان یک هزار و ۱۵۹ مورد، خرمشهر ۸۰۹ مورد و شادگان نیز ۳۷۵ مورد است که از این تعداد دو هزار و ۱۷۸ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

سلمان زاده بیان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۴ مورد جدید فوتی(۳ مورد آبادان و یک مورد هم از خرمشهر) ناشی از بیماری کرونا داشتیم و طبق آمار، تعداد نهایی جان باختگان در این محدوده به ۱۰۰ مورد افزایش یافته است که به تفکیک شامل ۴۸ نفر در آبادان، ۴۴ مورد در خرمشهر و ۸ مورد در شادگان می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: در حال حاضر ۶۸ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری و در حال مداوا و مراقبت هستند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۲۲۲۰ بیمار، بهبود یافتگان ۲۰۵۶ مورد، فوت شدگان ۹۶ مورد و بستری شدگان کرونا مثبت نیز ۹۶ بیمار اعلام شده بود.(جزییات)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز