با حضور استاندار خوزستان انجام شد؛

آغاز پروژه گاز رسانی به بخش سوسن شهرستان ایذه

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۰:۵۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۷۳۲۲
آغاز پروژه گاز رسانی به بخش سوسن شهرستان ایذه
با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان پروژه گازرسانی به بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، پروژه گازرسانی به روستاهای سوسن شهرستان ایذه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان و شبکه گذاری ۸۰ کیلومتر که دو هزار و صد خانوار را تحت پوشش قرار داده و دو هزار انشعاب را متصل می کند، عصر پنجشنبه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان آغاز شد.

استاندار خوزستان در این مراسم اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل های وزارت نفت و شرکت گاز اجرای پروژه های گازرسانی منوط به این است که هزینه تمام شده به ازای هر شخص حداکثر ۱۲ میلیون تومان باشد با این وجود با توجه به شرایط جغرافیایی در بخش سوسن شهرستان ایذه و سخت گذر بودن این مناطق هزینه تمام شده گاز رسانی به ازای هر فرد حدود دو برابر این رقم است و انجام این کار بر اساس دستورالعمل ها امکان پذیر نبود.

شریعتی افزود: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه وزیر نفت با استفاده از اختیارات خود اجازه اجرای این پروژه را صادر کرد و پیش بینی می شود این پروژه ظرف ده ماه آینده تکمیل شود.

لازم به ذکر است که دشت سوسن یکی از جاذبه‌های طبیعی استان خوزستان است که در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان ایذه قرار دارد.

این دشت که رود کارون از میان آن عبور می کند با برخورداری از طبیعت بسیار زیبا و چشم نواز پذیرای بسیاری از گردشگران است.

سوسن با جمعیتی بالغ بر ۱۳ هزار نفر یکی از بخش‌های شهرستان ایذه است و در منتهی‌الیه شرقی استان خوزستان و در مجاورت استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز