طی مراسمی؛

جدیدترین دفتر شعر زنده یاد استاد علی غلامی رونمایی شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۱۸۲۵۲
جدیدترین دفتر شعر زنده یاد استاد علی غلامی رونمایی شد
مراسم رونمایی از جدیدترین کتاب زنده نام استاد"علی غلامی" با عنوان"گوزن های سوخته" در معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند امروز در مراسم رونمایی از جدیدترین کتاب شعر زنده یاد استاد علی غلامی که با حضور خانواده این هنرمند در محل معاونت فرهنیگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آژاد اروند برگزار شد، بای بیان اینکه استاد غلامی از افتخارات فرهنگی و هنری این دیار است، اظهار کرد: این هنرمند برجسته  نه تنها در زمینه هنر تاتر و نویسندگی از افتخارات بوم ما محسوب می شود، بلکه به لحاظ شخصیتی از نامداران این عرصه به شمار می رود که امیدواریم جوانان ما نیز بتوانند راه بزرگانی چون او را ادامه دهند.

در ادامه مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: استاد غلامی نمونه ای از میراث فرهنگی و هنری آبادان است.

حمید بحرینی با اشاره به اینکه قرار بر برگزاری مراسمی باشکوه و در شان نام استاد برای این رونمایی بود، افزود: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ این مراسم بسیار محدود و با حضور معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و خانواده ایشان برگزار شد. بی شک در مراحل بعدی بخش های دیگری از اشعار این هنرمند فقید را منتشر خواهیم کرد و امیدواریم شرایط تا آن روز به گونه ای باشد که بتوانیم طی مراسمی بزرگ و با حضور هنرمندان، کتاب بعدی زنده یاد استاد"علی غلامی" را رونمایی کنیم.

لازم به ذکر است که آخرین کتاب استاد علی غلامی با عنوان دفتر شعر"گوزن های سوخته" با سرمایه گذاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند توسط نشر" نگاه آشنا" با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه برای علاقه مندان، منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب با عنوان"مادر مفقود" آمده :

گورت را گم کرده ام…

کاش از همان نخست

در میان مزار این همه سوخته ی گمنام

به خاکت نسپرده بودم

مادر…

شهر ما دیگر سینمایی ندارد؛

که کسی به فکر گوزن ها باشد

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز