رییس هیات هندبال خوزستان بیان کرد:

اهتمام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر توسعه ورزش دانش آموزی ارزشمند و قابل تقدیر است

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۹۴۷۲
اهتمام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر توسعه ورزش دانش آموزی ارزشمند و قابل تقدیر است
رییس هیات هندبال خوزستان با اشاره به اقدام ارزشمند مدیرکل آموزش و پرورش در برگزاری جلسه ای به منظور پیگیری موضوع استعداد یابی ورزش هندبال در مدارس خوزستان، گفت: اهتمام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر توسعه استعداد یابی ورزش دانش آموزی، ارزشمند، قابل تقدیر و مایه دلگرمی است.

سروش کجبافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: با توجه به درخواست هیات هندبال خوزستان برای برگزاری نشستی در خصوص همکاری این هیات و آموزش و پرورش خوزستان در امر استعدادیابی این رشته مقام آور، نشست با دعوت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در محل دفتر ایشان برگزار شد.

 او گفت: از توجه ویژه آقای کورش مودت مدیرکل ورزش دوست آموزش و پرورش خوزستان تشکر می کنم که در اولین فرصت بعد از درخواست ما جلسه مورد نظر برگزار شد که نشان از اهتمام ویژه این مدیر به امر ورزش دارد و امیدوار هستیم این گونه اقدامات الگویی برای دیگر مدیران در سطح استان شود.

رییس هیات هندبال استان خوزستان با اشاره به خروجی این نشست افزود: مطالب مهمی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد در هفته‌های آتی جلسه‌ای تخصصی بین هیات هندبال و معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان در خصوص استعدادیابی هندبال دانش آموزی برگزار شود.

کجبافی بیان کرد: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بر توسعه ورزش دانش آموزی و امر استعدادیابی تاکید ویژه ای داشتند و در این راستا رهنمودها و نکات مهمی را برای توسعه این ورزش المپیکی بیان نمودند که قطعا توجه به این نکات موجب پیشرفت هر چه بهتر هندبال خوزستان خواهد شد.

رییس هیات هندبال خوزستان در پایان اضافه کرد: این گونه اقدامات و توجه به ورزش در آموزش و پرورش موجب رشد و شکوفایی ورزش استان و کشور و ایجاد امید و نشاط در نوجوانان و جوانان خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز