با حضور معاون وزیر صمت انجام شد:

بهره برداری از بزرگترین کارخانه سلولوزی خوزستان در منطقه آزاد اروند

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۰۳۹۲
بهره برداری از بزرگترین کارخانه سلولوزی خوزستان در منطقه آزاد اروند
با حضور معاون وزیر صمت و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شهرک های صنعتی کشور، مدیرعامل و معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، رییس سازمان صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان و تنی چند از مسوولان استانی و محلی، بزرگ ترین واحد بسته بندی انواع دستمال کاغذی منطقه آزاد اروند در شهرک صنعتی شماره یک آبادان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید علی موسوی در آیین بهره برداری از شرکت پرنیان طراوت اروند(واحد بسته بندی انواع دستمال کاغذی) ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: این واحد بسته بندی با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریالی و ظرفیت تولید سالانه ۴۱۰ تن انواع دستمال کاغذی در مدت زمان ۲۴ ماه به بهره برداری رسیده است.

او ارزش ماشین آلات این واحد را ۳۹ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: محصولات این واحد برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی هدف گذاری شده و توانسته است برای ۱۵ نفر به طور مستقیم و ۴۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال زایی کند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در صورت افزایش فعالیت های این واحد به ۳ شیفت کاری، زمینه اشتغال تا ۱۶۵ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم افزایش می یابد.

موسوی با بیان اینکه این واحد بسته بندی به نوبه خود در سطح استان خوزستان کم نظیر است، بیان کرد: یک چهارم میزان سرمایه گذاری در این واحد تولیدی توسط شرکت توسعه سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند تامین شده است.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان با اشاره به اینکه پیشتر قول بهره برداری از ۱۰ طرح های صنعتی و تولیدی تحت عنوان"جهش تولید در سرزمین فتح" را از سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر تا ۵ مهر ماه سالروز شکست حصر آبادان داده بودیم، یادآور شد: خوشبختانه با همت همکارانمان در حوزه صنایع پروژه های قابل بهره برداری به ۱۲ پروژه افزایش یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز