استاندار خوزستان بیان کرد:

امیدواریم شاخص های توسعه را در شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل بهبود دهیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۶:۰۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۰۳۹۵
امیدواریم شاخص های توسعه را در شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل بهبود دهیم
استاندار خوزستان گفت: امیدواریم شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل را از لحاظ شاخص های توسعه در بازه زمانی یک تا دو ساله بهبود دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نشست بررسی مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل با حضور استاندار خوزستان، نماینده شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل و فرمانداران این شهرستان ها و مدیران دستگاه های اجرایی استان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست اظهار کرد: در این جلسه نیازها و اولویت های این شهرستان ها مشخص شد و مدیران هم توضیحاتی را پیرامون مسایل مختلف و برنامه‌ هایی که پیش رو دارند ارایه دادند.

غلامرضا شریعتی افزود: مصوباتی در حوزه های آب آشامیدنی، برق، مدارس، سرمایه گذاری و گردشگری داشتیم و بنا شد این مصوبات ابلاغ شود و معاونت های عمرانی و اقتصادی استانداری هر یک مصوبات بخش های مرتبط را پیگیری نمایند و تا دو ماه آینده نشستی برگزار نماییم و اقدامات انجام شده بررسی شود و مشکلات تعیین تکلیف شود.

مقام عالی دولت در خوزستان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم این شهرستان ها را از لحاظ شاخص های توسعه در بازه زمانی یک تا دو ساله بهبود دهیم.

 

نظر شما