مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان خبر داد:

آغاز فعالیت مجازی کانون پرورش فکری شهرستان شادگان

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۰۸۷۶
آغاز فعالیت مجازی کانون پرورش فکری شهرستان شادگان
مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان از آغاز فعالیت مجازی کانون پرورش فکری این شهرستان خبر داد.

صغری آلبوغبیش امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا سامانه مرکز مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه اندازی و ثبت نام فعالیت‌های تابستانی این کانون آغاز شد.

او گفت: علاقه‌مندان می توانند تا ۱۵ تیرماه در سامانه مرکز مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir ثبت نام کنند.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان افزود: در راستای قطع زنجیره کرونا ویروس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شادگان بنا بر دستورالعمل ارسالی بدون حضور اعضا و به صورت مجازی فعالیت خود را از سر گرفت.

آلبوغبیش بیان کرد: آموزش فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان در راستای حفظ سلامت آنها به صورت مجازی آغاز شده‌ است.

او اضافه کرد: آموزش قصه نویسی، شعر، نقاشی، کاردستی، خوشنویسی، سفالگری، بازی های کودکانه، علمی و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از طریق مجازی برای اعضا این کانون ها ارایه می شود.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان یادآور شد: هدف از برگزاری کلاس‌های مجازی کشف، شناسایی و پرورش استعداد‌های فرهنگی، ادبی و هنری است.

آلبوغبیش در پایان افزود: علاقمندان به منظور ثبت نام فرزندان خود برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۶۱۵۳۷۲۷۰۱۵ تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما