کولری که خانه را به آتش کشید:

نجات ۲ محبوس در آتش از طبقه چهارم مجتمع مسکونی+ببینید

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۱۰۵۶
نجات ۲ محبوس در آتش از طبقه چهارم مجتمع مسکونی+ببینید
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ایستگاه ۲۵۴ توانستند با حضور و اقدام به موقع دو مرد محبوس شده در آتش سوزی منزل مسکونی در طبقه چهارم را نجات دهند و حریق را مهار کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت پنج و ۵۵ دقیقه امروز شنبه هفتم تیرماه طی تماس شهروندی خبر آتش سوزی منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶۶ راهی محل حادثه شدند، گفت: این اتفاق در منازل ۲۵۴ دستگاه خیابان بعثت حادث شده بود که آتش نشانان در کمتر از چهار دقیقه به محل آتش سوزی رسیدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که دود غلیظی از طبقه چهارم مجتمع مسکونی خارج می شود.

قنبری بیان کرد: آتش نشانان با ورود به واحد مسکونی بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند، یک گروه با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های حریق شدند و همزمان گروه دیگر در عملیات جستجوی محبوسین در میان دود و حریق موفق شدند دو مرد گرفتار را به سلامت از واحد مسکونی خارج کنند و به محل امن انتقال دهند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه علت حریق توسط کارشناسان سازمان اتصال برق کولر دو تیکه گزارش شده است، اضافه کرد: ماموران آتش نشانی شعله های حریق را مهار و از گسترش حریق به واحدهای مسکونی همجوار جلوگیری کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز