سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد:

۹ بازیکن مصدوم داریم / دیدار با صنعت نفت سخت است

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۳۶:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۱۱۷۸
۹ بازیکن مصدوم داریم / دیدار با صنعت نفت سخت است
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما ۹ بازیکن مصدوم داریم که تعداد زیادی از آنها کلیدی هستند همچنین در طول تعطیلات لیگ هم تمرینات منظمی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان ضمن اشاره به اینکه دیدارهای اول بعد از تعطیلات لیگ رقابت های سختی به حساب می آیند و نمی‌توانند وضعیت تیم مقابل و تیم خودی را از نظر ذهنی و جسمی تحلیل کنند، اظهار کرد: دیدار سختی مقابل صنعت نفت آبادان داریم.

او گفت: ما  ۹ بازیکن مصدوم داریم که تعداد زیادی از آنها کلیدی هستند. در طول تعطیلات لیگ هم تمرینات منظمی نداشتیم و اعتقاد داریم رقابت دشواری پیش رو داریم. هر چند تیم صنعت نفت در این روزها مشکلاتی داشته اما حس می‌کنم شرایط تمرینی آنها نسبت به ما بهتر بوده است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در این دیدار افزود:  بابک حاتمی را به علت محرومیت در اختیار نداریم، همچنین محمد نوری و متین کریم زاده مصدوم هستند حضور آنها برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان هنوز در هاله ای از ابهام است. باید ببینیم که می‌توانیم این دو بازیکن را به بازی بگیریم یا خیر همچنین مگنو باتیستا هم قبل از تعطیلات لیگ رباط صلیبی پاره کرد و شرایط حضور در بازی را ندارد. محمد ابراهیمی، علی عبدالله زاده، محسن فروزان، امیر حسین رفیعی و ایمان با صفا هم از جمله بازیکنانی هستند که با مصدومیت مواجه شده‌اند و فعلاا در اختیار تیم نیستند.

افاضلی بیان کرد: صنعت نفت از تیم‌های بالای جدول و با کیفیت لیگ امسال است. بازیکن های شاخص و ممتازی در این تیم حضور دارند. بازیکنانی مثل عیسی آل کثیر، طالب ریکانی، بختیار رحمانی، قریشی، جهانی و اهل شاخه که همگی بازیکنان خوبی هستند و بیانگر این است که فردا رقابت پایاپای و نزدیکی را مشاهده خواهیم کرد. همچنین مرتضی بچاری از همکاران سابقه بنده در تیم اروند خرمشهر هم در تیم صنعت نفت در ترکیب کادر فنی حضور دارد که شناخت کافی از شیوه ی کاری بنده دارد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان اضافه کرد: به هر حال رقابت ها آغاز شده و تیم‌ها انگیزه دارند و برای کسب پیروزی وارد زمین مسابقه می‌شوند. هر چند ما شرایط نامساعدی در طول تعطیلات لیگ داشتیم، اما نا امید نیستیم و تمام تلاشمان را می کنیم که بچه‌ها با انگیزه علی رغم تمام مشکلات وارد زمین بشوند تا بتوانند فوتبال خوبی از خود به نمایش بگذارند.

 

نظر شما