معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان در نشست ستاد تنظیم بازار خبر داد:

گشت های مشترک بازرسی و نظارت بر بازار و اماکن عرضه ماسک تشدید می شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۲۵۷۸
گشت های مشترک بازرسی و نظارت بر بازار و اماکن عرضه ماسک تشدید می شود
معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان از تشدید گشت های مشترک بازرسی و نظارت بر بازار و اماکن عرضه ماسک خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بتول سعیدی زاده در خصوص افزایش قیمت مرغ در شهرستان آبادان اظهار کرد: به هر حال نرخ افزایش این ماده پروتئینی متاثر از افزایش قیمت کشوری است که تاثیر خود را در سطح استان و شهرستان آبادان به جا گذاشته است.

او گفت: به منظور رفاه حال شهروندان درخواست سهمیه مرغ منجمد از استان صورت گرفته است که به همین منظور ده عامل توزیع تعیین شده است.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان در خصوص افزایش قیمت نان افزود: با توجه به ابلاغی که از استانداری خوزستان صورت گرفته است افزایش قیمت نان اعمال شده است. تمام دستگاه های ذیربط و ناظر مثل مرکز بهداشت، اداره صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، نسبت با افزایش گشت های مشترک بازرسی در راستای نظارت بر پخت نان و جلوگیری از گران فروشی و بالا بردن کیفیت پخت نان و همچنین نظارت بر عرضه دیگر اقلام ضروری با کار گروه تنظیم بازار همکاری نمایند.

سعیدی زاده با اشاره به مصوبات این نشست بیان کرد: مقرر شد شهرداری آبادان نسبت به تنظیف محوطه میدان میوه و تره بار آبادان اهتمام بیشتری داشته باشد، همچنین به منظور نظارت بیشتر بر ناوگان حمل و نقل و مسافربری درون شهری به خصوص تاکسی های شهری کارگروه متشکل از فرمانداری، شهرداری، تعزیرات، نیروی انتظامی و صمت آبادان با محوریت فرمانداری و دبیری مدیریت تاکسیرانی تشکیل و برای رفع مشکلات این بخش تصمیم گیری به عمل آید.

او اضافه کرد: همچنین مقرر شد اداره صمت با همکاری شرکت بهین گوشت حلال اروند نسبت به عرضه مستقیم گوشت قرمز با قیمت پایین تر از  قیمت بازار برای تنظیم بازار گوشت قرمز اقدام کند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان با اشاره به اینکه مقرر شد گشت های مشترک در زمینه بازرسی و نظارت به صورت هفتگی با دستگاهای مربوطه تشکیل و به فرمانداری گزارش شود، افزود: در همین راستا تصمیم گیری شد تا تعداد ١٠ نفر از بسیجیان فعال از طریق بسیج اصناف به اداره صمت برای بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات معرفی شوند.

سعیدی زاده گفت: با توجه به تاکید ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر استفاده عموم از ماسک، مقرر شد معاونت غذا و دارو شهرستان آبادان میزان تولید و توزیع ماسک های تولیدی استاندارد آن معاونت از طریق داروخانه های در سطح شهرستان آبادان را به فرمانداری گزارش و همچنین اداره صمت و معاونت غذا و داروی آبادان برای نظارت بر عرضه ماسک در محل داروخانه گشت های مشترکی را انجام دهد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان در پایان افزود: قرر شد به منظور تنظیم بازار کالاهایی نظیر شکر، برنج و مرغ از طریق استانداری و سازمان صمت استان خوزستان برای جذب سهمیه مکاتبه و پیگیری شود.

نظر شما