مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد:

راه‌اندازی مرکز آموزش فنی وحرفه ای بین کارگاهی شرکت نیشکر دعبل خزاعی

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۷:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۳۳۹۹
راه‌اندازی مرکز آموزش فنی وحرفه ای بین کارگاهی شرکت نیشکر دعبل خزاعی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: همگام با فناوری‌های روز جهان مرکز کارآموزی بین کارگاهی فنی و حرفه‌ای شرکت نیشکر دعبل خزاعی راه‌اندازی شد.

عبدالنبی سواعدی در حاشیه راه اندازی مرکز کارآموزی بین کارگاهی فنی و حرفه‌ای شرکت نیشکر دعبل خزاعی اظهار کرد: این مرکز به منظور گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تامین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز شرکت ایجاد شده است.

به گفته او، تمام آموزش‌های مهارتی قابل ارایه در این مرکز تحت نظارت و هدایت آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به ظرفیت آموزشی ۳۰۰ هزار نفر ساعتی این مرکز افزود: ایجاد مراکز آموزش بین کارگاهی و آموزشی ضمن کار سبب صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران می‌شود.

سواعدی بیان کرد: در مرکز کار آموزی بین کارگاهی شرکت نیشکر دعبل رشته‌های کشاورزی، صنایع شکر، برق، مکانیک، مدیریت صنایع و سایر رشته‌های مورد نیاز کارگران، کارکنان و سرپرستان واحدها آموزش ارایه خواهد شد.

او اضافه کرد: در صورت راه اندازی مراکز مهارتی توسط واحدهای صنعتی، امکان استفاده آنان از معافیت‌های تبصره دو ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد.

این مقام مسوول گفت: آن دسته از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی که مایل به ایجاد مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی هستند، می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به مراکز آموزشی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پایان، با بیان اینکه با همکاری آموزشی صنایع و صنوف می‌توان زمینه ارتقای سطح علمی و مهارتی شاغلان را فراهم کرد، افزود: پیشتر در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مراکز کارآموزی بین کارگاهی و جوار کارگاهی سلمان فارسی، امام خمینی، کارون وامیر کبیر راه اندازی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز