رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:

خط تولید شیرآلات سرچاهی صنعت نفت در اهواز راه‌اندازی شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۳:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۵۶۱۶
خط تولید شیرآلات سرچاهی صنعت نفت در اهواز راه‌اندازی شد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: خط تولید شیرآلات سرچاهی مورد نیاز صنعت نفت با ایجاد اشتغال برای ۲۴ نفر در شرکت واشرسازی بهتا اهواز راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امیرحسین نظری در توضیح این خبر اظهار کرد: برای راه اندازی این خط تولید ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا یکی از کالاهای مهم و کاربردی در صنعت نفت که شیرآلات سرچاهی است در استان نفت خیز خوزستان تولید شود.

او گفت: شرکت واشرسازی بهتا اهواز در گذشته به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع گسکت و واشر اسپیرال فعال بود و هم اکنون توانایی خود را برای تامین هر چه بیشتر نیاز صنعت نفت و گاز افزایش داده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در پایان با بیان اینکه این خط تولید در راستای تحقق شعار امسال راه اندازی شد افزود: رهبر معظم انقلاب امسال را سال"جهش تولید" نامگذاری کردند تا با کمک بخش خصوصی و استفاده از این ظرفیت تولید داخلی را توسعه دهیم و فرصت های شغلی بیشتری را ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است که خوزستان به عنوان قطب تولید نفت در کشور در تلاش است تا تاسیسات و لوازم مورد نیاز این صنعت را در استان تامین کند تا هر چه بیشتر از وابستگی به تولیدات خارج از کشور بی نیاز شود.

انجمن نفت و گاز خوزستان یکی از انجمن های قدرتمند در این بخش است که توانسته در بحث تولیدات قطعات صنعت نفت گام های موثری را در استان و کشور بردارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز