سرپرست معاونت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

افتتاح بیمارستان الوار گرمسیری تا پایان شهریور/ضرورت توجه به زیرساخت های بهداشتی اندیمشک

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۷۶۸۹
افتتاح بیمارستان الوار گرمسیری تا پایان شهریور/ضرورت توجه به زیرساخت های بهداشتی اندیمشک
سرپرست معاونت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک تا پایان شهریور ماه افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، غلامرضا ساری زاده ظهر امروز، شنبه ۲۱ تیرماه در نشست بررسی مشکلات بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک اظهار کرد: اندیمشک در حوزه زیرساخت‌های بهداشت و درمان یکی از مناطق کم تر برخوردار در استان است.

او با اشاره به نامهربانی های گذشته در حوزه تامین و تخصیص اعتبارات در شهرستان اندیمشک، گفت: این نامهربانی ها با توجه به پروژه‌‌های در حال اجرا تا حدی جبران می‌شود.

معاون دانشگاه جندی شاپور اهواز افزود: یکی از فاکتور های مهم توسعه ضرورت توجه به بهداشت و درمان بوده و باید برای دست‌یابی به شرایط مناسب تلاش کنیم.

ساری زاده در خصوص وضعیت کرونا در استان خوزستان بیان کرد: وضعیت استان خوزستان در حوزه بیماری کرونا ویروس با توجه به تلاش‌های انجام شده در حال کنترل است.

او با تاکید بر اینکه اندیمشک با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر، به عنوان دروازه طلایی استان خوزستان شناخته می شود، اضافه کرد: با توجه به نزدیکی پاییز و احتمال افزایش بیماران کرونایی باید تلاش‌ کرد در حوزه تجهیز و راه‌اندازی مراکز درمانی اندیمشک به عنوان اولویتی مهم اقدام کنیم.

سرپرست معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان با اشاره به پروژه های نیمه کاره بهداشت و درمان در اندیمشک، افزود:  در حال حاضر ۶ پروژه  در حال ساخت در اندیمشک داریم و در تلاشیم بیمارستان الوار گرمسیری تا پایان شهریور تجهیز و راه‌اندازی شود.

لازم به ذکر است که بیمارستان الوار گرمسیری با اعتباری بالغ بر ١٠٠ میلیارد ریال در مساحت سه هزار مترمربع زیربنا، ۴٠٠ مترمربع ساختمان های جنبی و ١۵ هزار مترمربع محوطه در احال احداث است که دارای ٣٢ تخت بستری و بخش های آزمایشگاه، درمانگاه، رادیولوژی، سی تی اسکن و... است.

این بیمارستان در حال حاضر ٩٨ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است در شهریور ماه جاری به بهره برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز