در یک عملیات ضربتی؛

سارقان مسلح مامور نما خرمشهر دستگیر شدند+فیلم

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۷:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۱۰۴۴
سارقان مسلح مامور نما خرمشهر دستگیر شدند+فیلم
فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری دو سارق مسلح منزل در کمتر از ۲۴ ساعت طی عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر به نقل از پلیس، سرهنگ همت علی ترکارانی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل با پوشش لباس نظامی و به تبع آن انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان با انجام کار اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت، دو سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، صبح امروز طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دست لباس نظامی ناجا، بسیج و اداره برق، یک قبضه سلاح کلت کمری صوتی، اسپری، شوکر، دستبند، ست کمری پلیسی، اوراق شناسایی مربوط به ناجا و بسیج کشف شد.

ترکارانی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به سه فقره سرقت با سلاح قلابی تحت عنوان پلیس، بسیج و اداره برق اعتراف نموده اند، بیان کرد: مال باختگان در مواجهه حضوری با سارقان به صراحت آنان را شناسایی و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان اضافه کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز