صنعت نفت آبادان ۰ - ۱ سپاهان اصفهان؛

خداحافظ آسیا/برد ضعیف سپاهان از صنعت نفت در نقش جهان

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۴۸:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۳۶۷۶
خداحافظ آسیا/برد ضعیف سپاهان از صنعت نفت در نقش جهان
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، مهمان سپاهان بود که در پایان با یک گل از میزبانش متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امشب از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، مهمان تیم فوتبال سپاهان اصفهان بود که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع میزبان به پایان رسید.

در ابتدای نیمه اول و در دقیقه پنج محمد محبی پابه توپ در عرض هجده قدم صنعت نفت حرکت کرد اما توسط مدافع نفت آبادان سرنگون شد و داور پنالتی اعلام کرد که خود محبی پشت توپ قرار گرفت اما سالاری شوت او را مهار کرد تا همچنان این دیدار صفر صفر دنبال شود.

در این نیمه بازیکنان قلعه نویی صاحب موقعیت های بیشتری بودند تا بالاخره در دقیقه ۱۵ سپاهان صاحب یک ضربه کرنر شد که توسط مهدی ترکمان به هجده قدم صنعت نفت ارسال شد و پس از ضربه سر محبی، محمدرضا مهدی زاده با ضربه سر توپ را وارد دروازه سالاری کرد تا سپاهان یک بر صفر از مهمانش پیش بیفتند.

در ادامه نیز توپ و میدان در اختیار تیم سپاهان بود که در آخرین لحظات نیمه اول(۳+۴۵) مهدی حنفی که زودتر خودش را به توپ رانده بود و مالک توپ شده بود، با تکل خطرناک سروش رفیعی سرنگون شد که در این لحظه سید علی با کارت قرمز و را اخراج کرد تا سپاهان در نیمه دوم، تیم قلعه نویی ۱۰ نفره به رقابت بپردازد.

در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر و با تک گل مهدی زاده در دقیقه ۱۵ به پایان رسید.

در نیمه دوم با اینکه سپاهان ده نفره بود و نفتی ها صاحب توپ و میدان، اما آبادانی ها نتوانستند از این فرصت بهره ببرند تا این دیدار در پایان با تک گل سپاهان به پایان برسد و نفت دست خالی از اصفهان به آبادان برگردد.

صنعت نفت اگر این دیدار را با برد به پایاین می رساند می توانست به کسب سهمیه آسیا امیدوار بماند اما صنعت نفت در یک قدمی آسیایی شدن این فرصت را از دست داد تا این حسرت همچنان بر دل آبادانی ها و هوادارنشان سنگین بماند.

در همین راستا بهنام سراج در این دیدار ناصر سالاری، سیدمحمد قریشی، محمد اهل شاخه، حسین ساکی(۷۸- احمد شریعت زاده)، عقیل کعبی، امید حامدی‌فر(۲۷ مهدی حنفی(۴۶ محمدرضا غبیشاوی))، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی(۶۸ عبدالله ناصری) و رضا جبیره(۶۸ مهدی مومنی) را به میدان فرستاده بود.

همچنین پیام نیازمند، مرتضی منصوری، شایان مصلح، محمدرضامهدی زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امیدنورافکن(۶۰ محمد کریمی)، سروش رفیعی، محمدرضاحسینی(۹۲ محمد طیبی)، محمدمحبی و محسن الغسانی(۵۲ رضا میرزایی(۹۱ کی‌روش استنلی)) بازیکنان امیر قلعه نویی در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت سیدمهدی سیدعلی و کمک‌ محمد عطایی و حمید نادری، داور چهارم محمدرضا تارخ برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده رسول فروغی بود.

در این دیدار رضا میرزایی(۵۵) و محمد کریمی (۸۸) از سپاهان و مسلم مجدمی (۷۴) و عقیل کعبی(۷۹) از نفت آبادان کارت زرد داور را دریافت کردند.

همچنین سروش رفیعی نیز در دقیقه ۳+۴۵ کارت قرمز دریافت کرد و از زمین رقابت اخراج شد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۳۷ امتیاز در جایگاه هفتم و سپاهان با ۴۵ امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز