نفت مسجدسلیمان ۱ - ۲ پرسپولیس؛

قهرمانی سرخ های پایتخت در سرزمین نفت/یحیی بالاخره تارتار را شکست داد

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۳۹۳۱
قهرمانی سرخ های پایتخت در سرزمین نفت/یحیی بالاخره تارتار را شکست داد
تیم نفت مسجدسلیمان از دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر نوزدهم فوتبال میزبان تیم پرسپولیس بود که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع سرخ های پایتخت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امشب از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان تیم فوتبال پرسپولیس بود که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع مهمان به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با حملات پرسپولیسی ها آغاز شد و فرصت ها را نیز برای گل زنی از دست دادند البته بازیکنان تارتار نیز صاحب موقعیت هایی شدند که نتوانستند به خوبی از آن بهره مند شوند تا بالاخره سرخ های پایتخت در انتهای نیمه اول بهتر میدان داری کنند در دقیقه ۳۹ ارسال پای چپ مهدی شیری به علی علیپور رسید تا این بازیکن پس از یک دو فرصت سوزی در ابتدای نیمه اول، بالاتر از مدافعان نفت مسجدسلیمان موفق به گل زنی شود و یحیی و تیمش نیمه اول را برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار نیز باز هم توپ و میدان دست پرسپولیس بود و در دقیقه ۵۸ پاس سیامک نعمتی در محوطه جریمه به مهدی عبدی رسید ولی بازیکنان تارتار به فرض آفساید ایستادند تا گل دوم پرسپولیس به نام این بازیکن به ثبت برسد.

با دو تعویض تارتار در ابتدای نیمه دوم، تغییرات در تیم نفت مسجدسلیمان جواب داد و حضور نفتی ها در محوطه جریمه پرسپولیس بیشتر شد تا بالاخره در دقیقه ۷۱ ارسال حسین ابراهیمی در منطقه جریمه به دست سیدجلال حسینی برخورد کرد و دارواعلام ضربه پنالتی کرد که این ضربه توسط خود ابراهیمی زده شد تا نفت مسجدسلیمان فاصله اش را از لحاظ تعداد گل با مهمان کمتر کند.

در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید و این تیم چهار هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی خود را مسجل کرد.

با این برد علاوه بر قهرمانی زود هنگام پرسپولیس، یحیی گل محمدی نیز بالاخره توانست بر تفکرات تارتار فایق آید و در برابر او به پیروزی برسد.

در همین راستا مهدی تارتار در این دیدار احمد گوهری، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، صادق صادقی(۴۶ مهدی زبیدی)، حسین ابراهیمی، سجاد جعفری، احمد الجبوری(۶۱ امید سینگ) و میرهادی میرجوان(۸۱ محمد امین اسدی) را به میدان فرستاده بود.

همچنین وژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان(۸۶ احسان حسینی)، وحید امیری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، بشار رسن(۹۴ امیر روستایی)، سیامک نعمتی(۷۴ امید عالیشاه)، علی علیپور و مهدی عبدی(۸۶ سعید حسین پور) بازیکنان یحیی گل محمدی در این دیدار بودند.

این دیدار با قضاوت بیژن حیدری و کمک‌ سعید علی نژادیان و مهدی الوندی برگزار شد.

در این دیدار مهدی عبدی(۳۷) و کمال الدین کامیابی نیا(۵۶) از پرسپولیس کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در جایگاه هشتم و پرسپولیس با ۶۲ امتیاز در جایگاه نخست لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز