رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

واژگونی مرگبار خودرو باری با ۲ کشته و مصدوم در مسیر اروندکنار-آبادان

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۳۹۴۵
واژگونی مرگبار خودرو باری با ۲ کشته و مصدوم در مسیر اروندکنار-آبادان
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از واژگونی خوردرو باری در محور اروندکنار به آبادان و یک کشته و یک مصدومحادثه خبر داد.

امین منصور امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۶ دقیقه ظهر امروز جمعه سوم خرداد ماه جاری، طی تماس شهروندی خبر واژگونی خودرو باری به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان داده شد.

او با بیان اینکه این حادثه در محور اروند کنار به آبادان نرسیده به سه راهی شهر چوئبده، اتفاق افتاده بود، گفت: مرکز فرماندهی مدیریت حوادث آبادان بلافاصله دو دستگاه آمبولانس را به محل حادثه اعزام نمود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: متاسفانه در این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

منصور در پایان بیان کرد: مصدوم این سانحه پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی به منظور انجام بررسی بیشتر و ادامه مداوا توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان اعزام شد.

لازم به ذکر است که این جاده سال هاست به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم علاوه بر ناتمامی باند دوم، فاقد سیستم روشنایی است و همواره در این مسیر برخوردهای مرگبار اتفاق افتاده است. در همین رابطه از سال گذشته تا کنون این مسیر بیش از ۵۰ کشته و مصدوم بر جای گذاشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز