رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

حریق ۴ منزل مسکونی بر اثر اتصالات برق

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۴۰۷۷
حریق ۴ منزل مسکونی بر اثر اتصالات برق
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام چهار عملیات اطفا حریق مسکونی توسط آتش نشانان خبر داد.

ابراهیم قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با بیان اینکه آتش نشانان چهار عملیات اطفا حریق منزل مسکونی را با تلاش فراوان انجام دادند، اظهار کرد: اولین حادثه آتش سوزی مسکونی در ساعت ۱۵ و ۵۸ دقیقه در فازیک پادادشهر به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد و آتش نشانان از ایستگاه ۵۴ با حضور به موقع شعله های آتش را مهار و از خسارت بیشتر جلوگیری کردند، همچنین علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق جعبه تقسیم گزارش شده است.

او با اشاره به دومین حادثه آتش سوزی مسکونی در آخر آسفالت کوی مشعلی، گفت: این حادثه در ساعت ۲۰ و شش دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع داده شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اعزام سه دستگاه خودروی اطفا حریق و امداد و نجات از ایستگاه ۵۵ به محل حادثه، افزود: ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند، همچنین علت حریق توسط کارشناسان سازمان اتصال برق سیم کشی کولر پنجره ای گزارش شده است.

این مدیر آتش نشان از سومین حادثه آتش سوزی مسکونی در بلوار فرودگاه منازل سازمانی فرودگاه خبر داد و بیان کرد: این حادثه در ساعت ۲۰ و ۳۷ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد و آتش نشانان ایستگاه ۹۹ سریعا به منظور اطفا حریق به محل اتفاق اعزام شدند.

او با بیان اینکه ماموران آتش نشانی بعد از انجام عملیات اطفاء حریق با استفاده از فن فشار مثبت دود ناشی از آتش را از ساختمان مسکونی تخلیه کردند، اضافه کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق و گاز ساختمان در کمترین زمان ممکن شعله های حریق را مهار کردند.

قنبری افزود: علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان اتصال برق کولر گزارش شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به چهارمین حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه کیان آباد اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان گزارش شد و آتش نشانان ایستگاه ۳۴ شعله های حریق را سریعا با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار کردند.

او علت آتش سوزی این اتفاق را از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق جعبه تقسیم اعلام نمود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در پایان بیان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و پیک بالای آتش سوزی در این فصل از شهروندان عزیز تقاضا داریم با رعایت نکات ایمنی به کاهش بروز حوادث کمک کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز