مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد:

بهره برداری از ۵ کارگاه مهارت آموزی بازار محور در مسجدسلیمان+ببینید

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۴۹۴۹
بهره برداری از ۵ کارگاه مهارت آموزی بازار محور در مسجدسلیمان+ببینید
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: به مناسبت هفته ملی مهارت در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی متناسب بازار کار، پنج کارگاه مهارت آموزی در شهرستان مسجدسلیمان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالنبی سواعدی امروز در حاشیه در آیین بهره برداری از پنج کارگاه مهارت آموزی شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: کارگاه‌های افتتاح شده آموزشی در رشته های کیف و کفش، قالی بافی و فرشینه در مرکز خواهران و در مرکز برادران کارگاه های یخچال و تصفیه آب خانگی و اتومکانیک در ساختمان جدید به بهره برداری رسیدند.

او گفت: امروز شاهد بهره برداری از ظرفیت های جدید در حوزه آموزش مسجدسلیمان بودیم، بهسازی و توسعه کارگاه آموزش مرکز خواهران، توسعه کارگاهی و به کارگیری تجهیزات جدید در مرکز برادران مسجدسلیمان و برگزاری نشست تخصصی در حوزه ارایه سند توسعه مهارت چهار شهرستان از جمله برنامه های این سفر بوده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ابراز افزود: امیدواریم با مساعدت نماینده شهرستان و با برداشتن گام هایی جدی تر، بتوانیم زمینه ساز توسعه و پیشبرد آموزش و مهارت و نهایتا کاهش محرومیت در این چهار شهرستان شویم.

در مراسم افتتاحیه  علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه به موازات نیاز امروز جامعه بشری به زندگی، آموزش نیز باید گسترش پیدا کند، درصدد هستیم با کمک مدیرکل و روسای ادارات فنی و حرفه ای استان هم به صورت کمی و هم کیفی آموزش و مهارت را که نیاز اساسی حوزه انتخابیه است توسعه و گسترش دهیم.

لازم به ذکر است که کارگاه تولید ماسک با همکاری مرکز فنی حرفه ای شهرستان با واگذاری مکان به شورای هماهنگی مدیریت بحران سازمان های مردم نهاد در شهرستان مسجدسلیمان در حال فعالیت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز