رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز توضیح داد:

جزییات حادثه مرگبار برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر اهواز - اندیمشک+ببنید

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۵۶:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۴۹۶۳
جزییات حادثه مرگبار برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر اهواز - اندیمشک+ببنید
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از برخورد دو دستگاه خودرو نیسان یخچالی و ایسوزو باری در جاده اهواز به اندیمشک و فوت دو نفر از سرنشینان و مصدومیت دو نفر دیگر خبر داد.

ابراهیم قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: ظهر امروز یکشنبه پنجم مرداد ماه جاری، ساعت ۱۱ و ۴۶ دقیقه گزارش یک مورد تصادف در جاده اهواز- اندیمشک نبش روستای الباجی، که منجر به آتش سوزی نیز شده بود به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

او گفت: این حادثه که بر اثر برخورد شدید خودرو نیسان یخچالی حمل گوشت و ایسوزو باری حمل آرد اتفاق افتاد، منجر به ایجاد حریق شد که پس از حضور نیروهای ۱۲۵ اطفا شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان این که سه دستگاه خودرو حریق از ایستگاه ۳۴ و ۲۰۰ به محل حادثه اعزام شدند، افزود: آتش نشانان هم زمان با اطفا آتش سوزی، جسد یکی از فوت شدگان حادثه را که درون خودرو گیر افتاده بود را از درون خودرو خارج کرده و مصدومین را به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری بیان کرد: در این حادثه دو مرد که سرنشین خودرو نیسان یخچالی بودند فوت شده و دو مردی که در خودرو ایسوزو دچار آسیب شده بودند، راهی بیمارستان شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اضافه کرد: این عملیات در ساعت ۱۳ و ۰۴ دقیقه به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز