به مناسبت هفته ازدواج انجام شد:

اهدا ۲۱ سری جهیزیه به زوج های جوان خوزستانی

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۵۰۲۶
اهدا ۲۱ سری جهیزیه به زوج های جوان خوزستانی
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه دار بودن کمک‌های مومنانه به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه، اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) خوزستان با هدف ترویج ازدواج آسان، اقدام به تهیه ۲۱ سری جهیزیه برای نوعروسان، نمودند.

سهام طرفی حردانی امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسب سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و هفته ازدواج، با هدف ترویج و تسهیل امر ازدواج آسان، اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری قرارگاه امام رضا(ع) در استان، اقدام به تهیه ۲۱ سری جهزیه ارزان قیمت برای جوانان خوزستان نموده است.

او با تقدیر از همراهی مدیر کل ورزش و جوانان در این کار خیرخواهانه و همکاری رییس قرار گاه جهادی امام رضا(ع)، گفت: نیمی از  هزینه های خرید اقلام جهیزیه توسط این قرارگاه جمع آوری و مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال دیگر آن توسط زوجین تامین شده است.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: هدف از اجرای این برنامه، تسهیل در امر ازدواج آسان و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و همچنین تحکیم بنیان خانواده، است.

حردانی در پایان بیان کرد: برخی از وسایل جهزیه خریداری شده شامل یخچال، لباسشویی، جاروبرقی، فرگاز، اتو، و دیگر کالاهای ضروری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز