نساجی قائم شهر ۳ - ۲ فولاد خوزستان؛

فولاد ۹ نفره باخت

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۱:۱۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۵۷۱۳
فولاد ۹ نفره باخت
تیم فولاد خوزستان از دیدار معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر، مهمان تیم نساجی قائم شهر بود که در پایان این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب در دیداری معوقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، مهمان تیم فوتبال نساجی قائم بود که در پایان با نتیجه سه بر دو مغلوب میزبان خود شد.

نیمه اول این دیدار با حملات و میدان داری فولادی های آغاز شد و ادامه یافت تا بالاخره در دقیقه ۳۴ سانتر بلند احسان مرادیان از محوطه جریمه فولاد به حسن بیت‌سعید رسید و این بازیکن با ضربه سر توپ را به پریرا تا این بازیکن فرصت طلب او با شوتی زمینی توپ را از زیر پای حقیقی به گل تبدیل کند و تیمش را پیش بیندازید.

در ادامه سهم حملات فولادی ها بیشتر از میزبانی بود هر چند بازیکنان نساجی نیز در دقایقی صاحب موقعیت هایی شدند اما در پایان این دیدار در نیمه اول به سود فولادی ها به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار با حملات قائم شهری ها آغاز شد و در لحظاتی نیز صاحب موقعیت هایی شدند اما به گل نرسیدند.

در دقیقه 62 بازیکنان نکونام صاحب یک ضربه کرنر شدند و سانتر محمد آبشک به فرشاد احمدزاده رسد تا با ضربه سر توپ را به کولی‌بالی برساند و این بازیکن به عارف آقاسی پاس دهد تا او نیز مجدد به موسی کولی‌بالی پاس دهد و این بازیکن بتواند گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

سه دقیقه بعد از گل دوم فولاد، وحید حیدریه در دقیقه 65 با کارت زرد دوم اکرمی روبرو شود و در نهایت با کارت قرمز داور از زمین اخراج شود.

قائم شهری ها که نمی خواستند امتیاز خانگی را به حریف جنوبی خود واگذار کنند، در دقیقه 80 صاحب یک ضربه کرنر شدند تا حسین ماهینی این توپ را به محوطه جریمه فولادی ها ارسال کند و حامد شیری بالاتر از دیگر بازیکنان سرزنی کند و اولین گل قائم شهری ها را به ثمر برساند تا امیدواری به تیمش باز گردد.

در ادامه و ده دقیقه بعد در دقیقه 90 شاگردان فکری صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا این بار هم شیری گل دوم و تساوی تیمش را به ثمر برساند تا همه امتیازات در دقیقه نود به تساوی کشیده شود.

این پایان کار نبود و آبشک در دقیقه 94 از داور دیدار کارت قرمز دریافت کرد تا دومین اخراجی فولادی ها و این دیدار شود. با 9 نفره شدن فولاد، در دقیقه 6+90 قائم شهری ها صاحب ضربه ایستگاهی شدند تا ماهینی این ضربه را از سمت راست زمین روی سر روح‌الله باقری بفرستد و این بازیکن با یک ضربه سر به توپ را به مجتبی ممشلی برساند و این بازیکن گل سوم و پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

در پایان این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود قائم شهری ها به پایان رسید.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار احسان مرادیان، عارف آقاسی، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، محمد قاسمی‌نژاد(67 مجتبی نجاریان)، حسن بیت‌سعید(70 صابر حردانی)، وحید حیدریه، لوسیانو پریرا(70 امیرحسین باقرپور)، فرشاد احمدزاده، صالح حردانی و موسی کولی‌بالی(1+90 میلاد بدرقه) را به میدان فرستاده بود.

همچنین علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، حسین زامهران، رضا دهقانی(46 روح‌الله باقری)، محمدمهدی نظری(73 محمد باباگلی) و رحمان جعفری بازیکنان محمود فکری در این دیدار بودند.

این دیدار با قضاوت حسن اکرمی و کمک محمدرضا منصوری و رامین بابایی، داور چهارم؛ علی بای و نظارت علی خسروی برگزار شد.

در این دیدار وحید حیدریه بازیکن فولاد در دو تایم(1+45 و 65) از داور دیدار کارت زرد دریافت کرد و از زمین اخراج شد، همچنین محمد آبشک دیگر بازیکن فولاد نیز در دقیقه 94 با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد و صابر حردانی نیز در دقیقه (4+90) نیز با کارت زرد داور جریمه شد.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 42 امتیاز در جایگاه ششتم و نساجی قائم شهر با 31 امتیاز در جایگاه نخست لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما