معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان خبر داد:

آزمون سنجش دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی جنوب غرب خوزستان آغاز شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۶۸۰۲
آزمون سنجش دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی جنوب غرب خوزستان آغاز شد
مدیر آموزش و پرورش آبادان از آغاز آزمون سنجش تحصیلی شهرستان آبادان با حضور دانش آموزانی از آبادان، خرمشهر، اروندکنار و شادگان طی امرو و فردا خبر داد.

حبیب اله رمضانی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون سنجش تحصیلی شهرستان آبادان با رعایت پروتکل های بهداشتی در آموزشگاه استثنایی نیکان آغاز شده است و تا پنج شنبه نهم مرداد ادامه دارد.

او گفت: هر ساله آزمون هوش و سنجش دانش‌آموزان داوطلب جهش تحصیلی در دوره ابتدایی برگزار می‌شود؛ جهش تحصیلی به این معنا است که دانش‌آموز دو پایه تحصیلی را در یک سال طی کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان با اشاره به عدم محدودیت در پایه های مشخص، افزود: جهش تحصیلی از پایه اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم ابتدایی است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: ۷۵ دانش‌آموز ابتدایی از شهرستان های آبادان، خرمشهر، اروندکنار و شادگان در آزمون جهش تحصیلی امسال مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

رمضانی در پایان تاکید کرد: جهش تحصیلی را برای دانش آموزان توصیه نمی‌کنیم و توصیه ما این است که هر دانش‌آموزی در شرایط عادی و با گذراندن سالی یک پایه تحصیل کند.  والدین نیز به ویژه در وضعیت کنونی، اصراری به جهش تحصیلی فرزندان خود نداشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز