نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد:

لزوم برگزاری مراسم دهه ولایت با رعایت پروتکل های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۳۶۹۱۲
لزوم برگزاری مراسم دهه ولایت با رعایت پروتکل های بهداشتی
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه عید قربان و غدیر از جمله اعیاد مهم مسلمانان محسوب می‌شوند، گفت: بر همین اساس لازم است تمامی برنامه‌های مربوط به این ایام با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به منظور پیشگیری از ابتلای افراد به کرونا برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد شامگاه چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خوزستان، اظهار کرد: امت اسلامی در قبال عید غدیر رسالت و وظیفه بسیار مهمی دارد که به همین منظور در استان خوزستان جلسات متعددی با توجه به شیوع بیماری کرونا، تشکیل شد.

او با اشاره به اینکه عید قربان و غدیر از جمله اعیاد مهم مسلمانان محسوب می‌شوند، گفت: بر همین اساس لازم است تمامی برنامه‌های مربوط به این ایام با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به منظور پیشگیری از ابتلای افراد به کرونا برگزار شوند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: در این رابطه لازم است همه دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی آنها به تکالیف و وظایفی که دارند به خوبی عمل کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه هزینه‌های مربوط به برگزاری پرشورتر اعیاد قربان و غدیر از محل اعتبارات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی تامین شود، افزود: فضاسازی مربوط به این مراسم یکی از مهمترین اقدام هایی است که باید با جدیت دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: شهرداری‌ها در این رابطه نیز باید با حساسیت و دقت بیشتری نسبت به فضاسازی  در سطح شهرها اقدام کنند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد گفت: به همان اندازه که مراسم مربوط به ماه مبارک رمضان و ایام محرم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، لازم است که به این اعیاد توجه خاصی صورت بگیرد.

امام جمعه اهواز در پایان افزود: حضور مردم در مراسم مربوط به این ایام باید همراه با رعایت اصول خود مراقبتی و پروتکل‌های بهداشتی باشد تا از ابتلای افراد به کرونا پیشگیری شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز