صنعت نفت آبادان ۱ شهر خودروی مشهد ۱؛

تساوی با تصمیمات عجیب داوری

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۰:۵۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۷۴۴۱
تساوی با تصمیمات عجیب داوری
دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پدیده شهر خودرو از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به یایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی پای به رقابت با شهر خودرو مشهد گذاشته بود که در هفته‌های گذشته چند شکست را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

شاگردان بهنام سراج از همان ابتدای دیدار مقابل شهر خودرو سعی در گرفتن نبض مسابقه و ایجاد موقعیت روی دروازه تیم مشهدی داشتند. شهر خودرویی ها نیز که نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار برای پابرجا بودن امیدهایش برای کسب سهمیه آسیایی داشتند، علاوه بر انجام دفاع تو در تو نیم نگاهی به دروازه صنعت نفت داشتند و خطرهایی هم در نیمه اول روی  دروازه نفتی ها به وجود آوردند.

هر چند هر دو گل این دیدار در نیمه ی دوم به ثمر رسید. نکته بحث برانگیز این دیدار تصمیمات بحث برانگیز "عرب نراقی" داور اول مسابقه بود که اعتراض بازیکنان و کادر فنی دو تیم را برانگیخت.

در نیمه اول بازیکنان و کادر فنی شهرخودرو اعتقاد به خطای هند در محوطه جریمه صنعت‌نفت داشتند که داور ادامه رقابت را اعلام نمود.  یک پنالتی در نیمه اول، دو پنالتی و یگ گل صحیح در نیمه دوم  نیز سهم اعتراض صنعت نفتی ها به قضاوت داور این میدان بود.

نیمه اول این دیدار، رقابتی پایاپای را از دو تیم شاهد بودیم و هر کدام صاحب موقعیت هایی بودند که به گل منجر نشد.

در نیمه دو دیدار نیز هر دو تیم صاحب موقعیت هایی بودند که البته سهم نفتی ها موقعیت های بیشتری بود. بالاخره در دقیقه ۸۱ روی ضربه کرنر مشهدی ها توپ به خلعتبری رسید و روی سر محمد قاضی سانتر کرد تااین بازیکن روی تیرک دوم دروزاه سالاری گل زنی کند و تیمش را در واپسین دقایق یک گل پیش اندازد.

این پایان کار نبود و حملات نفتی ها بیشتر شد و موقعیت هایی را روی دروازه شهر خودرو ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه ۲+۹۰ با نفوذ جبیره به محوطه جریمه بازیکن مشهدی او را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و عیسی آل کثیر پس از مدت ها موقعیت گل زنی یابد و توپ را در مسیر مخالف شیرجه رحمتی وارد دروازه کند و رقابت را به تساوی بکشاند.

در پایان این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا سهم مشهدی های از دیدار خانگی نفتی ها، حداقل یک امتیاز باشد.

در این دیدار ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، سید محمد قریشی، حسین ساکی(۷۹ رضا جبیره)، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، جعفر سلمانی، مسلم مجدمی(۶۵ محمود مطلق‌زاده)، طالب ریکانی(۶۵ محمدرضا غبیشاوی)، میلاد جهانی و عیسی آل‌کثیر به تشخیص بهنام سراج در این دیدار به رقابت با شهر خودرویی ها پرداختند.

همچنین به تشخیص سهراب بختیاری زاده در این دیدار، سید مهدی رحمتیف علی نعمتی، فرشاد فرجی(۱۸ علی نبی‌زاده)، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، میلاد سرلک، علی طاهران، امید منصوری، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی(۸۳ حسین مهربان) با صنعت نفت به رقابت پرداختند.

داوری این دیدار بر عهده امیر عرب‌براقی با کمک‌ مهدی شفیعی و محمد هاشمی‌نسب و داور چهارم احمد محمدی برگزار شد و نظارت این دیدار نیز بر عهده محمدرضا فلاح بود.

در این دیدار امید منصوری(۷۲)، حسین مهربان(۸۶) و علی طاهران(۸۸) از پدیده شهر خودرو کارت زرد داور را دریافت نمودند.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با ۳۸ امتیاز در جایگاه هفتم و شهر خودرو با ۴۴ امتیاز در جایگاه پنجم لیگ باقی ماندند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز