مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد:

افزایش دما و رطوبت ساعت اداری را کاهش داد

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۷۶۹۰
افزایش دما و رطوبت  ساعت اداری را کاهش داد
مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما و رطوبت و به دستور استاندار خوزستان ساعت پایان کار ادارات و بانک‌ها امروز(شنبه ۱۱ مرداد۹۹) از ساعت ۱۳:۳۰ به ۱۲:۳۰ کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید بن‌عباس دقایقی قبل ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما و رطوبت و به دستور استاندار خوزستان ساعت پایان کار ادارات و بانک‌ها امروز(شنبه ۱۱ مرداد۹۹) از ساعت ۱۳:۳۰ به ۱۲:۳۰ کاهش یافت.

او گفت: با توجه به میزان برق مصرفی و به منظور کاهش بار از روی خطوط، مدیران موظف به تعطیل نمودن ادارات در این ساعت و خاموش کردن کلیه سیستم‌های سرمایشی و برق ادارات خود هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استان بیان کرد: این تصمیم به منظور مدیریت مصرف، کاهش پیک باری شبکه، صرفه جویی در مصرف برق، پیشگیری از قطع احتمالی برق و حفظ سلامت شهروندان اتخاذ شده است لذا از مردم نیز تقاضا داریم الگو مصرف برق را رعایت کنند.

بن عباس در پایان بیان کرد: چنانچه برای روزهای آینده تصمیمی اتخاذ شود این تصمیم از منابع رسمی از جمله خبرگزاری ها، صدا و سیما و پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان اعلام خواهد شد‌‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز