مدیر کل مدیریت بحران خوزستان خبر داد:

کاهش ساعت اداری در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۸۰۱۲
کاهش ساعت اداری در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما و رطوبت به دستور استاندار خوزستان ساعت پایان کار ادارات و بانک‌ها طی یکشنبه و دوشنبه هفته جاری از ساعت ۱۳:۳۰ به ۱۲:۳۰ تقلیل می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید بن‌عباس امشب ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل افزایش دما و شدت بالای رطوبت، ساعت اداری در سراسر استان خوزستان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه(۱۲ و ۱۳ مردادماه جاری) از ۱۳:۳۰ به ۱۲:۳۰ کاهش یافت.

او گفت: با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما و رطوبت به دستور استاندار خوزستان ساعت پایان کار ادارات و بانک‌ها از ساعت ۱۳:۳۰ به ۱۲:۳۰ تقلیل می یابد.

مدی رکل مدیریت بحران استانداری خوزستان افزود: با توجه به میزان برق مصرفی و به منظور کاهش بار از روی خطوط، مدیران موظف به تعطیل نمودن ادارات در این ساعت و خاموش کردن کلیه سیستم‌های سرمایشی و برق ادارات خود هستند.

بن عباس در پایان بیان کرد: این تصمیم به منظور مدیریت مصرف، کاهش پیک باری شبکه، صرفه جویی در مصرف برق، پیشگیری از قطع احتمالی برق و حفظ سلامت شهروندان اتخاذ شده است لذا از مردم نیز تقاضا داریم الگو مصرف برق را رعایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز