فردا چهارشنبه انجام می شود:

پاسخگویی مدیرعامل صندوق کار آفرینی و امید استان خوزستان در مرکز سامد استانداری

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۹۵۳۶
پاسخگویی مدیرعامل صندوق کار آفرینی و امید استان خوزستان در مرکز سامد استانداری
مدیرعامل صندوق کار آفرینی و امید استان خوزستان به منظور پاسخگویی به تماس های مردمی، فردا چهارشنبه ۱۴ مرداد ماه جاری در مرکز سامد استانداری خوزستان حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در ادامه حضور مدیران استان در مرکز سامد استانداری خوزستان، این هفته مدیرعامل صندوق کار آفرینی و امید استان خوزستان پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان خواهد شد.

مدیر مرکز سامد استانداری خوزستان در این خصوص اظهار کرد: در راستای ارتباط بیشتر و اثر بخش مدیران استان با اقشار مختلف مردم و رسیدگی مناسب به درخواست ها و مشکلات آنان به منظور ارتقای رضایتمندی عمومی و ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و تاکیدات استاندار خوزستان مبنی بر برنامه ریزی هفتگی ارتباط مردم و مسوولین با حضور مدیر عامل صندوق کار آفرینی و امید استان خوزستان در مرکز سامد استانداری برگزار خواهد شد.

عزت براتی افزود: شهروندان خوزستانی می توانند بدون مراجعه حضوری روز چهارشنبه مورخ ۱۴ مرداد ماه جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۲ طی دو ساعت با مهدی امرایی مدیرعامل صندوق کار آفرینی و امید استان خوزستان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ با انتخاب گزینه ۳ تماس برقرار نمایند و مسایل و درخواست های خود را با او مطرح نمایند.

لازم به ذکر است شهروندان یک روز قبل از ساعات مقرر ارتباط تلفنی با مسوول مربوطه به منظور پیگیری های بعدی و دریافت نتیجه پیشنهادات درخواست ها و شکایات از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱ و انتخاب گزینه ۲ موارد خود را مطرح و ثبت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز