عیادت استاندار خوزستان از محیط‌بان جانباز در اهواز+ببینید

۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۱۲۱۸
عیادت استاندار خوزستان از محیط‌بان جانباز در اهواز+ببینید
استاندار خوزستان از محیط‌بان جانباز سید امین هادی‌پور در اهواز عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی روز جمعه با حضور در منزل سیدامین هادی‌پور محیط بان شهرستان گتوند که در درگیری با اشرار از ناحیه پا قطع عضو شد، اظهار کرد: به منظور تقدیر از احساس مسوولیت این محیط‌بان که در فروردین ماه امسال در پی حمله عده‌ای اشرار به پاسگاه محیط بانی پای خود را از دست داد به همراه مدیر کل محیط زیست خوزستان و جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان در منزل شخصی این محیط بان وطفه شناس حضور پیدا کردیم.

او گفت: در روز حادثه این محیط‌بان وظیفه شناس در پاسگاه محیط‌بانی در حال خدمت بود که تعدادی افراد ناشناس برای سرقت سلاح‌های موجود به محل خدمت او حمله کردند.

استاندار خوزستان افزود: در ابتدا این محیط بان به وسیله سلاح‌های سرد مورد ضرب و جرح قرار گرفت و در نهایت اشرار به پای او شلیک کرده و با این محیط بان درگیر شدند.

رییس شورای تامین استان خوزستان ضمن تقدیر از تلاش‌ و مقاومت این محیط بان وظیفه شناس در حفاظت از محیط زیست بیان کرد: اشرار بعد از یک ساعت درگیری از محل متواری شدند که در نهایت با تلاش نیروی انتظامی، متخلفان دستگیر و در انتظار صدور حکم قضایی به سر می برند.

شریعتی اضافه کرد: این محیط بان به علت ضربات وارده و تیراندازی به پای او، خون زیادی از دست داد که با اقدامات درمانی جانش حفظ شد اما  با وجود تلاش‌ کادر درمان یک پای خود را از دست داد.

استاندار خوزستان در پایان با تقدیر از خدمات این محیط‌بان خوزستانی برای حفظ محیط زیست، افزود: مجموعه مدیریت استان خوزستان همواره در کنار این محیط بان حضور دارد تا با حداقل مشکلات به زندگی خود ادامه دهد.

 

 

نظر شما