امروز اتفاق افتاد:

۴ کشته و مجروح در درگیری طایفه ای بخش الوارگرمسیری اندیمشک/دستگیر ۶ عامل درگیری تا کنون

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۰:۵۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۱۷۰۱
۴ کشته و مجروح در درگیری طایفه ای بخش الوارگرمسیری اندیمشک/دستگیر ۶ عامل درگیری تا کنون
عصر امروز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه بر اثر درگیری طایفه ای در بخش الوار اندیمشک سه نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، امروز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه، در یک نزاع طایفه ای در بخش الوار گرمسیری اندیمشک سه نفر بر اثر شلیک گلوله با سلاح گرم کشته شدند.

این درگیری که در روستای مرکز گرم پایین از توابع بخش الوار گرمسیری اتفاق افتاد بین طایفه هیکی بوده و بر اثر آن سه نفر کشته و یک نفر مجروح شده است.

به گفته های منابع محلی حال فرد مجروح وخیم اعلام شده است.

فرماندار شهرستان اندیمشک ضمن تایید این خبر اظهار کرد: پس از این حادثه نیروهای انتظامی و امنیتی به منطقه اعزام شده اند و امنیت در منطقه حکم فرما شده و نیروهای انتظامی در حال بررسی موضوع و برخورد با عوامل این اقدام هستند.

پیمان جهانگیری با اشاره به اهمیت ویژه امنیت در منطقه بیان کرد: با بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و این افراد تحت تعقیب قرار می گیرند.

در همین راستا فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک نیز در تشریح این خبر اظهار کرد: ظهر امروز با اعلام یک فقره درگیری مسلحانه در روستای پاتخت شهرستان اندیمشک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او گفت: پس از بررسی موضوع نیروهای حاضر در این عملیات ۶ نفر  را دستگیر کرده و یک قبضه سلاح گرم کلاشینکف به همراه ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با بیان اینکه تحقیقات پلیس ادامه دارد، افزود: با حضور پلیس در منطقه آرامش حکم فرما شده و تا کشف کامل عوامل و انگیزه درگیری تحقیقات ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است، بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک دارای ۱۸۷ روستا بوده که این درگیری از روستای پاتخت آغاز شده و در مرکز گرم پایین ادامه یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز