فولاد ۰ - ۰ سایپا؛

فولاد و سایپا به یک امتیاز قانع شدند

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۲۱۷۵
فولاد و سایپا به یک امتیاز قانع شدند
تیم فولاد خوزستان در دیداری خارج از خانه مهمان تیم سایپا بود که در پایان این رقابت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب از دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال مهمان تیم سایپا بود که در پایان این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار شهاب گردان، موسی کولیبالی، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده(۸۴ آیاندا پاتوسی)، مجتبی نجاریان، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، زبیر نیک نفس، وحید حیدریه، عباس بوعذار (۵۵ صابر حردانی) و فرشاد احمدزاده(۸۴ حسن بیت سعید) را به میدان فرستاده بود.

همچنین اکبر منادی، سعید محمد فرد، کمال الدین نیک خوی، روزبه شاه‌علی دوست، رضا جعفری، آرش رمضانی، آرمین سهرابیان، مجید علیاری(۵۴ محمدرضا سلیمانی)، حسین کامیاب، خالد شفیعی و صادق بارانی(۸۴ حاجی عیدی) بازیکنان پیام صادقی در مصاف با فولاد خوزستان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت سیدرضا مهدوی و کمک‌ آرمان اسعدی، حمید سبحانی و میثم حیدری برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده یدالله جهانبازی بود.

در این دیدار روزبه شاه علی دوست(۴۱) از سایپا کارت زرد داور را دریافت کرد.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با ۴۷ امتیاز در جایگاه چهارم و سایپا با ۲۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر نوزدهم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز