مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان بیان کرد:

سمن ها بازوی توانمند دولت و ملت در بحران ها/جایگاه انجمن های مردم نهاد بر هیچکس پوشیده نیست

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۴۲۶۴۴
سمن ها بازوی توانمند دولت و ملت در بحران ها/جایگاه انجمن های مردم نهاد بر هیچکس پوشیده نیست
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: جایگاه انجمن های مردم نهاد در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سعید رضوانی امروز سه شنبه در نشستی که به مناسبت فرارسیدن سالروز سمن‌ها، نشست خبری با حضور سیروس داودی نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد(سمن‌ها) خوزستان، خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های محلی و سراسری در محل دفتر سازمان‌های مردم نهاد خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تحولات جهانی و گذار از عصر صنعتی و ارتباطات به عصر اطلاعاتی و اجتماعی شبکه سازی و شبکه داشتن خیلی پر اهمیت شده است.

او با بیان اینکه جایگاه انجمن های مردم نهاد در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست، گفت: استان خوزستان استانی پیشرو در شبکه سازی انجمن های مردم نهاد بوده و این انجمن ها در بزنگاه های حساس همواره یاری رسان دولت و ملت بوده اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان افزود: در سیل ۹۸ شاهد آن بودیم که انجمن های فعال در خوزستان با استفاده از ظرفیت های خود با ارایه اخبار و اطلاعات بروز و دقیق چگونه در امر کمک رسانی و امداد رسانی به مجموعه های مختلف یاری رساندند.

رضوانی بیان کرد: سمن ها در بحران های مختلف خوزستان با بررسی دقیق مشکلات فرهنگی و اجتماعی و نیازهای منطقه همواره بازوی توانمندی برای دولت بوده اند.

او اضافه کرد: در حوزه های کمک رسانی و توزیع خدمات ورود سمن ها موجب تسریع در ارایه خدمات شد واین انجمن ها با طراحی نرم افزاری به ارایه آمار دقیق از خانوارها و افرادی که خدمات دریافت کرده بودند، پرداختند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با اشاره به زلزله مسجدسلیمان افزود: در این بحران سمن ها در لحظات اولیه به موضوع ورود کرده و با تمام توان کار امداد رسانی و خدمت رسانی را انجام دادند و در بخش نظارتی هم به شدت فعال بوده و با جدیت این موضوع را دنبال کردند.

رضوانی در پایان با بیان اینکه در دوران کرونا سمن ها نقشی سازنده ایفا کردند، بیان کرد: ساماندهی نیروهای مردمی و برنامه ریزی های سمن ها بسیار خوب بود و این مجموعه های پرتلاش و مسوولیت پذیر نقش مهمی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه ایفا نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز