استاندار خوزستان بیان کرد:

فولاد به حقش رسید/خوزستان از دیرباز مهد فوتبال ایران بوده است

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۷۱۱۳
فولاد به حقش رسید/خوزستان از دیرباز مهد فوتبال ایران بوده است
استاندار خوزستان با تبریک راهیابی تیم فوتبال فولاد خوزستان به مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوزستان از دیرباز مهد فوتبال ایران بوده است و فولاد به آنچه استحقاقش بود، رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه در پایان مسابقه فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز که با برتری یک بر صفر نماینده خوزستان و کسب سهمیه آسیایی همراه بود ضمن تبریک این موفقیت اظهار کرد: خوزستان از دیرباز مهد فوتبال ایران بوده است و همواره تیم‌های ملی را پشتیبانی نموده است.

او گفت: امروز نیز بازیکن های خیلی خوبی در تیم های لیگ برتر فعال هستند و سه تیم نیز به عنوان نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور شرکت دارند و خوشبختانه یکی از این تیم‌ها توانست به آنچه استحقاقش بود، برسد و یکی از سهمیه های آسیایی را کسب نمایند و در لیگ برتر هم سوم شود که برای ما مایه افتخار و خوشحالی است.

استاندار خوزستان افزود: امروز با کسب این موفقیت دل همه مردم ورزش دوست استان خوزستان شاد شد و ما نیز از این بابت خرسندیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان بیان کرد: دو نماینده دیگر خوزستان نیز امسال وضعیت نسبتاً خوبی داشتند و امیدواریم در سال آینده تا حد امکان کمک نماییم و تیم های خوزستانی بهتر از این ظاهر شوند و خوزستانی‌ها که فوتبال دوست هستند و بازیکنان خوزستانی که همواره از وزنه های تیم ملی بوده اند در شرایط بهتر در عرصه ورزش بدرخشند.

لازم به ذکر است که استاندار خوزستان با حضور در استادیوم فولاد آره نا، از نزدیک شاهد این دیدار بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز