مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد:

۲۶۸ پروژه توزیع برق در خوزستان به بهره برداری خواهد رسید

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۷۶۰۴
۲۶۸ پروژه توزیع برق در خوزستان به بهره برداری خواهد رسید
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: در هفته دولت ۲۶۸ پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگا برنا از اهواز، علی خدری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ضمن اعلام بهره برداری از ۲۶۸ پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان در استان، اظهار کرد: طرح های یاد شده در راستای ارایه برق پایدار و مطمئن و همچنین خدمت رسانی بهتر و افزایش رضایتمندی مردم شریف خوزستان در بخش های توسعه، اصلاح و احداث شبکه برق، بهینه سازی شبکه های برق، نیرو رسانی و کاهش تلفات و تامین برق در ۲۸ شهر و روستا های تابعه آن ها آماده افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی است.

او با اشاره به افزایش سرمایه گذاری و اشتغال زایی پروژه ها نسبت به سال گذشته، گفت: هزینه اجرای این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی و تملک دارایی تامین شده و موجب اشتغال مستقیم و غیر مستقیم دو هزار ۴۴۸ نفر در زمان اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان افزود: توسعه، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر شهری و روستایی، تجهیزات قدرت مانور، بازسازی، توسعه و بهینه سازی شبکه برق روستایی جبران خسارت سیل و همچنین بازسازی شبکه سرقت شده شهری از دیگر اقدامات پروژه ها به شمار می آیند که با بهره برداری از آن ها شاهد ارتقای ضریب پایداری شبکه، ارایه برق مطمین و پایدارتر به مشترکین خواهیم بود.

خدری با اشاره به اینکه بیشترین حجم پروژه های انجام شده با ۳۵ پروژه مربوط به شهرستان دزفول، روستاها و توابع آن است، بیان کرد: این پروژه ها شامل توسعه شهری و روستایی، اصلاح، بهینه سازی و توسعه شبکه برق است که مسلماً در ارتقای ضریب پایداری این شهرستان موثر خواهد بود.

او اضافه کرد: بهبهان با ۲۹، مسجد سلیمان با ۲۸، آبادان و خرمشهر با ۳۲ و اندیکا و اندیمشک هر کدام با ۱۴ پروژه از دیگر مناطقی هستند که پروژه های اصلاح و بهینه سازی، نصب ترانس، احداث شبکه های جدید و سایر موارد مرتبط با پایداری شبکه برق در آن ها انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان در پایان افزود: در ۲۸ شهرستان از جمله اروند کنار، امیدیه، ایذه و دهدز، آغاجاری، باغملک، بندرامام، دشت آزادگان، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، عبدالخان، گتوند، لالی، ماهشهر، هفتگل، هندیجان و هویزه و توابع آن ها، پروژه های مختلف انجام شده که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید یا عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.

 

 

نظر شما