مدیر اجرای پروژه های فولاد اکسین خوزستان خبر داد:

بهره برداری از ۷ پروژه عمرانی شرکت فولاد اکسین تا پایان سال جاری

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۴۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۷۹۴۳
بهره برداری از ۷ پروژه عمرانی شرکت فولاد اکسین تا پایان سال جاری
مدیر اجرای پروژه های فولاد اکسین خوزستان گفت: تا پایان سال جاری هفت پروژه عمرانی به مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ناصر روشن امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: از آغاز سال ۹۸ که استراتژی مدیریتی در فولاد اکسین تغییر کرد بیش از ۱۱ پروژه عمرانی در شرکت یا انجام شده و یا درحال انجام است و این مهم در هیچ دوره ای در شرکت فولاد اکسین خوزستان سابقه نداشته است.

او گفت: در سال ۹۸ تعداد چهار پروژه ی عمرانی با مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند و منشا اثرات خوب و ماندگاری برای کشور و استان و شرکت شده اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پروژه احداث آزمایشگاه خوردگی فلزات و توسعه آزمایشگاه مکانیک، پروژه تکمیل ساختمان استراحتگاه رانندگان، پروژه تعمیرات اساسی آشپزخانه، پروژه ساخت و نصب دو دستگاه جرثقیل ۵۰۰ کیلوگرمی اشاره کرد.

مدیر اجرای پروژه های فولاد اکسین افزود: در سال ۹۹ تعداد هفت پروژه به مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال در حالا اجراست و هم اکنون با نظر مدیرعامل و هیات مدیره هدایت و حمایت می شوند.

روشن تشریح کرد: پروژه ترمیم و روسازی جاده اصلی اسلب یارد به توزین که در دو هفته گذشته اتمام یافت، پروژه فنس کشی و محوطه سازی محل دفاتر کارفرما و مشاور پروژه فولادسازی، پروژه احداث کانال دفع آب های سطحی، پروژه احداث پولپیت باندل، پروژه احداث مخزن ۲۵۰۰ مترمکعبی آبیاری فضای سبزو رفع موانع پست ۴۰۰، پروژه ارتقاء سیستم کنترل ابعادی سطح روی ورق و سیستم کولینگ دوربین ها، پروژه تکمیل شبکه فاضلاب بهداشتی و احداث تصفیه خانه فاضلاب بهداشتی، که از این هفت پروژه برخی از آنها به صورت ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و برخی بالای ۸۰ درصد و برخی هم بین ۱۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند که انشاالله تا پایان سال عملیاتی و اجرایی خواهند شد.

او بیان کرد: یکی از دستاوردهای شرکت این بود که عملیات اجرایی و پیمانکاری بخشی از این پروژه ها توسط شرکت اکسین صنعت جنوب زیر مجموعه تعاونی مصرف کارکنان انجام شده که اینکار باعث می شود منافع خدمات پیمانکاری به اعضای تعاونی برسد.

مدیر اجرای پروژه های فولاد اکسین در پایان با تقدیر از حمایت های مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت و هیات مدیره از همکاران پرتلاش که دوشادوش آن مدیریت عامل تحقق این پروژه ها شدند، صمیمانه تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز