رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

۲ کشته و مصدوم در برخورد شدید خودرو تیبا و تریلر+ببینید

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۸۶۶۴
۲ کشته و مصدوم در برخورد شدید خودرو تیبا و تریلر+ببینید
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: برخورد شدید خودرو تیبا و تریلر در مسیر اتوبان اکباتان پشت شهرک الهیه یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: ساعت ۱۸و۴۸ دقیقه دوم شهریور ماه جاری طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، تصادف خودرو تیبا و تریلر اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این حادثه در مسیر اتوبان اکباتان پشت شهرک الهیه اتفاق افتاده بود، گفت: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند و با ابزار تخصصی و دستگاه برش سرنشین مرد ۲۶ ساله خودرو تیبا را که در اثر این حادثه فوت شده بود و همچنین سرنشین دیگر را که یک مرد ۳۰ ساله مصدوم شده بود را از داخل خودرو تیبا خارج  کردند و در اختیار امدادگران اورژانس ۱۱۵ قراردادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان افزود: آتش نشانان خودروها را به حاشیه ی امن مسیر انتقال داده و با شستشوی سطح مسیر و ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود در ساعت ۲۰ و دو دقیقه پایان دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز