فردا صبح و از طریق فرودگاه بین المللی آیت اله جمی(ره) آبادان انجام خواهد شد:

سفر ۴ روزه رییس مجلس شورای اسلامی به خوزستان

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۹:۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۱۸۲۳
سفر ۴ روزه رییس مجلس شورای اسلامی به خوزستان
رییس مجلس شورای اسلامی که پیش تر گفته بود اولین سفر کاری اش را در مجلس به خوزستان اختصاص می دهد، صبح فردا سه شنبه یازدهم شهریور ماه از طریق فرودگاه بین المللی آیت اله جمی(ه) وارد آبادان می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد باقر قالیباف در نخستین سفر استانی خود فردا و از طریق فرودگاه بین المللی آبادان، سفر چهار روزه اش را به خوزستان آغاز خواهد کرد.

او قرار است در این سفر با حضور در ۱۴ حوزه انتخابیه استان، از نزدیک با مشکلات و موانع موجود و ظرفیت های منطقه ایی آشنا شود.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران در تشریح سفر رییس مجلس اظهار کرد: بعد از درخواست نمایندگان استان، رییس مجلس با اولین سفر استانی اش به خوزستان موافقت کرد و مقدمات این سفر نیز از یک ماه پیش در حال تدارک است.

سید کریم حسینی با بیان اینکه قالیباف با آگاهی قبلی به خوزستان سفر خواهد کرد، افزود: طی این مدت با تشکیل کارگروهی و برنامه ریزی های کارشناسانه در سطح استان، نتیجه نشست ها و اطلاعات لازم به رییس مجلس انتقال داده شد تا ایشان با آگاهی کامل در خوزستان حاضر شود، البته در این سفر با توجه به لزوم پرهیز از اجتماعات و رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا، هیچ نشست یا سخنرانی و یا دیدار عمومی در نظر گرفته نشده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با اشاره به مشکلات مهم و دسته بندی شده خوزستان بیان کرد: کشاورزی، بیکاری، مشکلات تیم های ورزشی، موضوع انتقال آب، اجرایی شدن گام دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری، راه های روستایی و شهری و جاده ایی، ریلی، بنادر، محیط زیست و حقابه تالاب های خوزستان، صنایع خوزستان به ویژه نفت، پتروشیمی ها و فولاد با حضور وزرای مربوطه و یا نمایندگان وزرا بررسی و موارد مربوطه پیگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است که روز اول سفر رییس مجلس به خوزستان، به بازدید از شهرستان های آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر اختصاص دارد.

قالیباف همچنین در روز دوم به شهرستان های امیدیه، بهبهان، رامهرمز، ایذه و مسجدسلیمان سفر خواهد کرد و در روز سوم نیز از شهرستان های شوشتر، اندیمشک و شوش بازدید خواهد کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در آخرین سفر استانی خود به خوزستان به سوسنگرد می رود و سپس وارد اهواز خواهد شد.

 

نظر شما