آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان ۱۰ شهریور ۹۹

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۱:۲۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۱۸۶۳
آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان ۱۰ شهریور ۹۹
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تاکید به انجام دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، نسبت به سهل انگاری و ورود به پیک دوم بیماری کووید ۱۹ هشدار جدی داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکر الله سلمان زاده امشب در گفت و گوی تلفنی با سیمای مرکز آبادان با اشاره به امکان افزایش ابتلا به کرونا در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: باید به شهروندان محدوده هشدار بدهم، خبر خوبی نیست اما ممکن است شاهد آغاز پیک دوم بیماری در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان باشیم.

او با اشاره به زحمات کشیده شده در خصوص کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ در ماه های گذشته، گفت: پیک گذشته را با زحمات بسیار زیادی از سر گذراندیم، دستاورد بزرگی که به همت خود مردم، مسوولین و کادر بهداشت و درمان منطقه با سختی فراوان به دست آمد، اما متاسفانه ممکن است با سهل انگاری به پیک دوم بیماری برسیم.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در حال حاضر ۵۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان طالقانی بستری هستند که متاسفانه وضعیت ۲۰ نفر از آنها وخیم است که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

سلمان زاده با اشاره به لزوم استفاده از ماسک در اماکن عمومی بیان کرد: شهروندان حدالمقدرو فقط برای انجام امور ضروری از خانه بیرون بیایند و ماندن در خانه همچنان توصیه می شود. استفاده از ماسک تاکید می شود زیرا حضور بدون ماسک در جامعه سبب خطر آفرینی برای خود فرد و شهروندان خواهد شد، لذا شهروندان در احترامی متقابل به حق و حقوق یکدیگر، از ماسک استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل شهرستان های آبادان، خرمشه رو شادگان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز