نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد:

تامین آب شرب و کشاورزی و رفع معضل فاضلاب از جمله دغدغه‌ها و درخواست‌های مردم خوزستان است

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۳۶۲۹
تامین آب شرب و کشاورزی و رفع معضل فاضلاب از جمله دغدغه‌ها و درخواست‌های مردم خوزستان است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تامین آب شرب و کشاورزی و رفع معضل فاضلاب از جمله دغدغه‌ها و درخواست‌های مردمی در استان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در نشست جمع بندی سفر چهار روزه رییس مجلس شورای اسلامی به خوزستان که شامگاه جمعه چهاردهم شهریور ماه جاری در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرموده امام صادق(ع) تسلیم محض بودن، تصدیق کردن و وفاداری از جمله ویژگی‌های شهدای کربلا به شمار می‌رود، بر این اساس همه خدمتگزاران به مردم در نظام اسلامی برای رفع مشکلات و توجه به خواسته‌های مردم سهمی بر عهده دارند، بنابراین طبق ویژگی‌های یادشده مدیران باید طوری اقدام کنند که جای حسرت و ای کاش گفتن وجود نداشته باشد.

او با اشاره به اینکه رییس مجلس شورای اسلامی به خوزستان تعلق دارد و از جزییات این سرزمین مطلع است، گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری مبنی بر جهش تولید، درخواست می‌شود به مسایل و مشکلات شهرک‌های صنعتی استان که امروزه به سه بخش فعال، نیمه‌فعال و تعطیل تقسیم می‌شوند، توجه ویژه صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: تامین آب شرب و کشاورزی و رفع معضل فاضلاب از جمله دغدغه‌ها و درخواست‌های مردمی در استان به شمار می‌رود، امروزه 700 روستا مشکل آب دارند، لذا اگر توان پیش بینی بودجه مناسب وجود دارد، اعتبار ویژه‌ای برای رفع مشکلات این بخش در نظر گرفته شود.

موسوی فرد در پایان بیان کرد: با سفر آقای قالیباف به خوزستان، بارقه امیدی در دل‌ها ایجاد شده که امیدواریم با انجام اقدامات مناسب این مهم حفظ شود.

 

نظر شما