با سلاح جنگی انجام شد:

تیراندازی رعب آور افراد مسلح در کوی بهار آبادان

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۳۹۲۱
تیراندازی رعب آور افراد مسلح در کوی بهار آبادان
عصر روز گذشته یک خودرو حامل افراد مسلح با حضور در یکی از خیابان های نزدیک فرمانداری ویژه آبادان اقدام به تیراندازی کردند که موجب رعب و وحشت ساکنان کوی بهار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، یک خودرو حامل افراد مسلح جمعه عصر چهاردهم شهریور ماه جاری حدود ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه با ورود به منطقه بهار آبادان در یکی از فرعی های نزدیک ساختمان فرمانداری ویژه شهرستان، با سلاح جنگی اقدام به تیراندازی نموده که باعث رعب و وحشت ساکنان منطقه شد.

در همین راستا طی بررسی های میدانی و تحقیقات پلیسی مشخص شد که افرادی مسلح سوار بر یک خودرو با در دست داشتن سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی یک خشاب به صورت رگباری نموده و از محل متواری شدند.

یک منبع آگاه با تایید این اتفاق اظهار کرد: تیراندازی انجام شده به دلیل اختلاف خانوادگی میان دو برادر اتفاق افتاده که یکی از برادران ساکن شهری دیگر از استان خوزستان با حضور روبروی خانه برادرش در منطقه بهار اقدام به تیراندازی هوایی به منظور قدرت نمایی و تهدید کرده و از محل خارج شده است.

لازم به ذکر است که این تیراندازی خسارت جانی یا مالی در برنداشته است و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملین این تیراندازی ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز