حرکت عجیب مدیر جدید روابط عمومی بسکتبال پالایش نفت آبادان؛

سرمربی باشگاه اجازه مصاحبه با رسانه ها را ندارد

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۴۸۷۶
سرمربی باشگاه اجازه مصاحبه با رسانه ها را ندارد
مدیر جدید روابط عمومی باشگاه پالایش نفت آبادان در حرکتی عجیب، سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت را از انجام مصاحبه ممنوع کرده است و قرار است خودش با سرمربی مصاحبه کند و خبر آنرا فقط در پیج اینستاگرام باشگاه بگذارد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خود را برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال پالایشگاه های کشور آماده می کند.

به همین دلیل بسیاری از هواداران این تیم تمایل دارند که از وضعیت کنونی قهرمان لیگ برتر بسکتبال کشور از نظر جذب بازیکن و برنامه های پیش روی این تیم را مطلع شوند.

اما در حرکتی عجیب مدیر جدید روابط عمومی باشگاه پالایش نفت آبادان، سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت را از انجام مصاحبه ممنوع کرده است و ابراز داشته، که خود باشگاه مصاحبه ای ترتیب می‌دهد و از طریق پیج رسمی اطلاع رسانی می کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پالایش نفت باید از این موضوع آگاهی داشته باشد که خبرگزاری ها و رسانه های رسمی کشور در اولویت خبری هستند تا یک پیج اینستاگرام که رسمیت و سندیت قانونی در تولید محتوای"خبری" ندارد. از طرفی اصول اولیه کار روابط عمومی تعامل سازنده و دو طرفه با رسانه ها است.

قطعا این باشگاه که بخشی از موفقیت خود در فصول گذشته را مدیون حمایت همه جانبه ورزشی نویسان و رسانه های ورزشی منطقه می داند، باید راه حرفه ای تعامل با اصحاب رسانه را یاد بگیرد.

امیدواریم"احمد پارو" که در راس مدیریت باشگاه پالایش نفت آبادان قرار دارد نسبت به این تصمیم عجولانه روابط عمومی باشگاه خود واکنش منطقی نشان دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز