استاندار خوزستان تاکید کرد:

تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و عادلانه انتخابات اندیشیده شده است

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۲۳:۵۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۵۱۹۹
تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و عادلانه انتخابات اندیشیده شده است
استاندار خوزستان گفت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و عادلانه اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در پایان نشست ستاد انتخابات خوزستان که با حضور رییس هیات نظارت، رییس ستاد انتخابات، رییس هیات بازرسی انتخابات استان خوزستان، فرمانداران شهرستان های اهواز، کارون، باوی، و حمیدیه و روسای کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه آخرین هماهنگی ها برای برگزاری شایسته انتخابات انجام شد. در حوزه پشتیبانی موارد مختلف مورد بررسی قرار گرفت و کمبودها شناسایی شده و هماهنگی لازم برای تامین نیازهای پشتیبانی صورت گرفت.

او گفت: هیات بازرسی انتخابات استان آمادگی لازم برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات دور دوم را دارد همچنین کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان نیز تمهیدات لازم را تدارک دیده و آماده برگزاری انتخابات هستند.

استاندار خوزستان افزود: همه دستگاه های استان برای برگزاری انتخابات پای کار هستند و تمهیدات برای لازم برگزاری برای انتخاباتی سالم، شفاف و عادلانه اندیشیده شده است.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی این انتخابات را برگزار نماییم و تمهیدات بهداشتی را نیز پیش بینی کرده ایم.

استاندار خوزستان اضافه کرد: امیدواریم آنچه رای و نظر مردم است را با امانتداری و شفافیت اعمال نماییم و زمینه خدمت برای همه نمایندگان استان در طول این دوره چهار ساله بیش از پیش فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز