اطلاعیه ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان در خصوص زیارت اربعین از مرز شلمچه

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۹۴۸۱
اطلاعیه ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان در خصوص زیارت اربعین از مرز شلمچه
رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان در اطلاعیه ایی اعلام کرد: اخبار منتشر شده در خصوص اعطای هر گونه مجوز ورود به عراق چه انفرادی چه دسته جمعی، محدود یا غیر آن کذب و امسال هیچ گونه مجوزی برای ورود زایرین به عراق صادر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مکی یازع در اطلاعیه ایی از مردم سراسر کشور که به قصد زیارت عتبات عالیات به سمت مرز شلمچه در راه هستند، خواست که به سمت این مرز حرکت نکنند.

متن اطلاعیه رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان به شرح ذیل است:

اِنَّ لِلحُسین فی قلوب المومنین حراره لن تبردابدا

در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی و تصاویر و کلیپ های منسوب به عزیمت زایرین دلسوخته اربعین اباعبدالله الحسین(ع) از نقاط مختلف کشور به سمت مرزهای جمهوری اسلامی ایران با کشور عراق به استحضار تمامی هموطنان عزیز خصوصا هموطنانی که به سمت مرزها در مسیر هستند یا قصد عزیمت دارند، می رساند که تمامی اخبار منتشر شده در خصوص اعطای هرگونه مجوز ورود به عراق چه انفرادی چه دسته جمعی، محدود یا غیر آن کذب و امسال هیچ گونه مجوزی برای ورود زائرین به عراق صادر نخواهد شد.

متاسفانه با سواستفاده عناصر معاند و به ویژه ضد انقلاب و علی الخصوص دشمنانی که هر ساله بر طبل اختلاف بین ملت های برادر و مسلمان عراق و ایران می کوبیدند، امسال رویه ی ایجاد تنش را متناسب با اوضاع و احوال حاکم تغییر داده اند و برابر اخبار موثق قصد دارند تا با هدایت عاشقان زیارت اربعین به سمت مرزها، پس از تجمع تعداد قابل توجهی از محبین اهل بیت(ع) در نقاط مرزی اقدام به شعله ورکردن و گسترش نارضایتی ها به دلیل عدم وجود امکانات پذیرایی و خدماتی بنمایند و سپس سوار بر مرکب حق به هدف باطل خود برسند.

لذا از کلیه هموطنان عزیز تقاضامی شود ضمن حفظ هوشیاری در این زمینه از حرکت و عزیمت به سمت مرزها جدا خودداری نموده تا مانند گذشته نقشه ی دشمنان را نقش بر آب کنیم.

از محبین اباعبدالله الحسین(ع) تقاضا دارم تا با اطلاع رسانی به زایرینی که در راه هستند یا قصد حرکت و عزیمت دارند، از تجمع در نقاط مرزی خودداری فرمایند زیرا عدم تهیه امکانات خدماتی و رفاهی یقینا موجبات نارضایتی و یحتمل تشنج را فراهم خواهد نمود.

مصرانه خواهشمندم هوشیاری خود را حفظ و از راهی شدن به سمت مرزها جدا خودداری فرمایید.

(اَلاَعمالُ بِالنِیّات)؛ ان شالله همین که نیت زیارت اربعین را داشته باشیم به واسطه رافت و کرامت اهل بیت(ع) ما را در زمره زایرین خود ثبت خواهند نمود.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مکی یازع

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان

و مسوول کمیته اسکان و تغذیه و جذب مشارکت های ستاداربعین

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز