رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

۴ مصدوم در اثر برخورد پراید و پژو پارس بر روی پل شهید هاشمی

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۱۰۴۰
۴ مصدوم در اثر برخورد پراید و پژو پارس بر روی پل شهید هاشمی
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تصادف خودرو پراید و پژو پارس بر روی پل شهید هاشمی زیباشهر چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،  ابراهیم قنبری امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۰۱:۳۸ دقیقه بامداد امروز سی ام شهریور ماه سال جاری، طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، تصادف شدید دو دستگاه خودرو پراید و پژو پارس اعلام شد.

او با بیان اینکه این حادثه بر روی پل شهید هاشمی زیباشهر اتفاق افتاده بود، گفت: بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه  ۵۴ به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه تصادف خودرو پراید و پژو پارس موجب منحرف شدن خودرو پژو پارس و برخورد با تیر روشنایی برق شده بود، افزود: در اثر این حادثه افتادن تیر روشنایی برق در مسیر منجر به مصدود شدن مسیر برگشت شده بود.

قنبری بیان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه، چهار سرنشین مرد خودرو پژو پارس را که دچار مصدومیت شده بودند از داخل خودرو خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اضافه کرد: آتش نشانان با انتقال خودروها به حاشیه امن مسیر و جا به جا کردن تیر روشنایی برق، راه را برای خودرو های عبوری باز کرده و به ترافیک ایجاد شده در مسیر پایان دادند.

نظر شما