عصر امروز در اهواز اتفاق افتاد؛

آتش سوزی خانه بازی های فکری کودکان در کیانپارس+ببینید

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۲۵۸۴
آتش سوزی خانه بازی های فکری کودکان در کیانپارس+ببینید
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خانه بازی های فکری در منطقه کیانپارس خیابان سه شرقی دچار آتش سوزی شد و شعله های حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امشب ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه امروز یکم مهر ماه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، یک فقره آتش سوزی اطلاع رسانی شد.

او گفت: بر همین اساس زنگ ایستگاه ۳۳ آتش نشانی به صدا در آمد و نیروهای عملیاتی این ایستگاه به محل حادثه که خانه بازی های فکری در خیابان سه شرقی کیانپارس بوده، اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: با حضور آتش نشانان در محل متوجه شدند جرقه های ناشی از اتصال فن هواکش به فرش سرایت کرده و منجر به حریق سالن شده است و شعله های حریق همچنان با سرعت در حال پیشروی بود.

قنبری بیان کرد: آتش نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی و ایمن سازی محل به سرعت با به کارگیری یک رشته لوله آبدهی، شعله های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری نمودند.

این مدیر آتش نشان اضافه کرد: ساختمان در اثر حریق دچار دود گرفتگی شده بود که با تلاش آتش نشانان با استفاده از فن فشار مثبت دود تخلیه شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان افزود: آتش نشانان پایان ماموریت خود را در ساعت ۱۷:۱۴ به پایان رساندند و به ایستگاه بازگشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز