فرماندار ویژه آبادان در آیین بهره برداری از فاز نخست مرکز فرهنگی و دفاع مقدس آبادان بیان کرد:

آبادان پیشانی جنگ تحمیلی بود/ بهره بردای از باغ موزه دفاع مقدس را به فال نیک می گیریم

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۲:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۲۹۱۶
آبادان پیشانی جنگ تحمیلی بود/ بهره بردای از باغ موزه دفاع مقدس را به فال نیک می گیریم
فرماندار ویژه آبادان گفت: بارها گفته‌ام که آبادان پیشانی جنگ تحمیلی بوده است. بسیار شایسته بود که این باغ موزه سال ها قبل افتتاح می شد. اما امروز را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ساعتی پیش و همزمان با هشت استان کشور در چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور ویدیو کنفرانس محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، همچنین حضور در محل غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان و سایر مقامات سیاسی، انتظامی و امنیتی استان و منطقه، فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس شهرستان آبادان به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه باغ موزه طبیعی و بکر دفاع مقدس شهرستان آبادان حدود ۲۷ هکتار و داری ۲۵۰۰ متر مربع زیربنا باست، اظهار کرد: بارها گفته‌ام که آبادان پیشانی جنگ تحمیلی بوده است. بسیار شایسته بود که این باغ موزه سال ها قبل افتتاح می شد. اما امروز را به فال نیک می‌گیریم و به روح تمام شهدای جنگ تحمیلی بالاخص شهدای دفاع مقدس آبادان خرمشهر و خوزستان قهرمان سلام و درود می فرستیم.

لازم به ذکر است که در این مراسم ضمن رونمایی از آثار ادبی و تمبر یادبود باغ موزه دفاع مقدس آبادان، از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

همچنین مسوولین حاضر با حضور در مزار هشت شهید گمنام باغ موزه دفاع مقدس، ضمن قرایت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز