خطیب جمعه شادگان :

شکست حصر آبادان نقطه عطف دفاع مقدس است/ آتش نشانان مایه آرامش مردم هستند

۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۳۷۴۲
شکست حصر آبادان نقطه عطف دفاع مقدس است/ آتش نشانان مایه آرامش مردم هستند
خطیب جمعه شادگان با بیان اینکه آتش نشانان را فرشتگان نجات جامعه دانست و گفت: آتش نشانان مایه آرامش مردم هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام و المسلمین هاشم صوفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین(ع) برگزار شد، با اشاره به پنجم مهر ماه سالروز شکست حصر آبادان اظهار کرد: با شکست حصر آبادان در سال ۱۳۶۰، سرنوشت جنگ به سود رزمندگان ایران رقم خورد و این پیروزی بزرگ زمینه‌ساز موفقیت‌های بعدی برای نظام و انقلاب بود.

او شکست حصر آبادان را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خواند و گفت: شکست حصر آبادان از دستاوردهای با عظمت ملت ایران است.

خطیب جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه های خود ضمن اشاره به هفتم مهرماه روز"آتش نشانی و ایمنی" افزود: خدمت در حوزه حساس و مهم آتش‌نشانی قطعا یک شغل نیست بلکه سعادتی است بزرگ که برای خدمت به مردم فراهم می‌شود.

حجت الاسلام صوفی در ادامه با بیان اینکه آتش‌نشانان با جان خود و مردم سرو کار دارند، اضافه کرد: آتش‌نشانان با حفظ اموال و حفظ جان مردم خدمت بزرگی به انسان و انسانیت انجام می‌دهند.

او در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۹ مهر روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، تصریح کرد: تنها راه نجات فلسطین و مردم مظلوم منطقه مقاومت در برابر استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی است.

خطیب جمعه شهرستان شادگان در پایان خطبه های خود با اشاره به حمایت همه جانبه از مردمان فلسطین، تاکید کرد: فلسطین و قدس، اولین قبله مسلمین است که نباید در دست استکبار جهانی باقی بماند.

 

نظر شما