در حاشیه آیین افتتاحیه پایگاه ورزش همگانی ناحیه ۱ اهواز مطرح شد:

لزوم توسعه فضاهای ورزشی دانش آموزی خوزستان/امضای تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استان و هیات ورزش های همگانی

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۴۹۷۱
لزوم توسعه فضاهای ورزشی دانش آموزی خوزستان/امضای تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استان و هیات ورزش های همگانی
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش خوزستان و هیات ورزش های همگانی استان گفت: یکی از اولویت های مجموعه تعلیم و تربیت استان توسعه کمی و کیفی فضاهای ورزشی دانش آموزی در خوزستان است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، کورش مودت ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاحیه پایگاه ورزش همگانی ناحیه یک اهواز اظهار کرد: آموزش و پرورش استان خوزستان با داشتن بیش از یک میلیون دانش آموز و ۱۲ هزار آموزشگاه فعال دارای ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش همگانی در استان است.

او با تاکید بر ضرورت توجه به مناطق کم برخوردار استان در توسعه فضاهای ورزشی گفت: همکاری با هیات ورزش های همگانی استان یکی از برنامه های اولویت دار مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان برای توسعه ورزش های دانش آموزی در استان و علی الخصوص مناطق کم برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مجموعه برنامه و بودجه استان در راستای کمک به آموزش و پرورش، افزود: آموزش و پرورش استان در شاخص جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز جزء سه استان برتر کشور است و این مهم از طریق مشارکت بالای خیرین و  نگاه مثبت و ویژه مجموعه برنامه و بودجه استان محقق شده است.

مودت در پایان تاکید کرد: با راه‌اندازی اولین پایگاه ورزش همگانی در ناحیه یک اهواز امیدواریم بتوانیم این طرح مفید و اثر بخش را به سایر مناطق استان نیز تعمیم دهیم تا بیش از پیش شاهد توسعه سرانه فضای ورزشی دانش آموزی در استان باشیم.

لازم به ذکر است که ظهر امروز تفاهمنامه همکاری ایی در راستای برنامه های مشترک و توسعه ورزش دانش آموزی، با حضور کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش و امید حاجتی رییس هیات ورزش های همگانی استان خوزستان به امضا رسید. در همین راستا اولین پایگاه ورزش همگانی آموزش و پرورش خوزستان در منطقه ملاشیه ناحیه یک اهواز نیز به بهره برداری رسید.

 

 

نظر شما